Miche : incoming!

Jodå. Jag orkade duscha igår kväll.
Det var faktiskt ganska skönt, det varma vattnet som rann över ansiktet fick
mig att glömma bort huvudvärken lite smått. Men sen gick jag och lade mig
och då kom den dunkande smärtan tillbaka.. uhh : (
Vaknade flera gånger av huvudvärken och trodde jag skulle få leva med kronisk
migrän eller nåt! När jag gick upp kl 10:10 så gjorde det kanske inte ont, men
jag känner ju fortfarande att jag haft ont i huvudet.. måste haft jätteont när jag sov...
Migrän = not the shit!

Om lite drygt två timmar kommer Miche hit!
Ska möta honom på stationen, sen ville han gå och käka lunch nånstans.
För min del känns Krova Thai ganska lockande - alltid!
Om han orkar promenera runt med sin resväska över halva stan, vill säga..
Han var ju tydligen ganska trött.. och ville vila lite innan Återsken ikväll..
Fine by me, jag tycker det är kul att han orkar följa med iallafall!
Om han inte ändrar sig.

Min handläggare på Arbetsförmedlingen ringde nyss.
Hon tyckte att jag skulle "stanna hemma" och försöka få igång Aktivitetsersättningen
istället, och sen kanske vi kan dra igång praktik när det är ordnat. För den får man
behålla när man går på praktik! Så.. då var jag arbetslös igen då.. hahaha.. Uhh..

*ser förvirrad ut*



Nu ska jag dammsuga....
 

Postat av: Linna

shit va rörigt allt verkar xD

hoppas Miche får dina tankar på bättre håll o att du får ordning på allt rörigt snart med pengar oallt.



jag hade med skallebank igår. inte kul alls o som du säger; man märker det ju lätt dagen efter. inte kul!



ha en underbar kväll med M nu söten!

2009-08-27 @ 16:40:25
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0