Ner faller regnet..

..spolar Ida bort..


Men det är ganska äckelkvavt här inne. Svettas. Bläsch.
Väntar på familjen Furin, ska följa med dem till Stockholm där de ska köpa
en.. såndär.. utomhuskamin? Höhö. Typ öppen spis som man sätter på väggen.
Superbra kommer det bli! Det är ju kräftskiva / 33-årskalas / trallinvigning / dansbana
där på lördag. Elin & jag repade lite låtar igår. Så får vi hoppas att nån "vågar" dansa!

Jag är helt snurrig i huvudet jag.
Kan det vara
a) vädret?
b) att jag sov för länge?
c) medicinen?
Vilket som faktiskt. Eller en härlig trippelkombo.

På rätt sida om 70-strecket nu, visar vågen!
Härligt.. livet kanske inte blivit så mycket lättare, men kroppen har....

^ ^

Postat av: Carro

Regn suger.. astråkigt! Vad kul med vikten Ida, om du är nöjd dvs :D Jag tycker alltid att du är den finaste Idan som finns! Kram!

2009-08-26 @ 16:01:50
Postat av: Ida

Tack raring, fast det är fortfarande en lång väg kvar.. ^^

2009-08-26 @ 19:11:55
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0