Systerbesök & M-night

När jag var klar med tvätten och precis skulle diska en kastrull, kom Hanna på besök.
Med sig hade hon Leo-bus, och Viggo som sov i vagnen.
Jag tvångsmatade dem med Delicatobollar, Hanna bloggade (samt stal alla bilder
från mig!),
jag diskade kastrull och lagade samt åt lunch, Leo var som vanligt en
levande frågesport och lät mig inte vara en sekund:
"Vad är det där? Vad gör man med den? Varför då? När då?"
...and so on.  ^^

Sen tog vi en promenad till Donken där vi käkade varsin glass i solen, lillasyster bjöd
mig eftersom jag bara äger en femma. Hey A-kassan, kom igen, jag behöver mjölk!
Sen gick vi till rondellen vid Lidl, där skiljdes vi åt - de fortsatte hemåt och jag gick in
på tysklivs för att kolla om de hade något drickbart för en femma. Letade tills hoppet
nästan runnit ut, då jag hittade en 50 cl-flaska mineralvatten för 4:50! Yey!
Promenerade vidare till Skolparken där jag mötte Bea & Gurun. Ena Bugg & Swing
stod för underhållningen ikväll, och fan vad det ryckte i benen av nostalgi & danslust!
I miss it som fan ibland.. Sen var det en tjej som sjöng också - kanon, sen ett
familje-band i bästa von Trapp-stil, inte fullt lika bra - för att vara snäll, sen en karl
vid namn Kent som typ var med i Larz Kristerz? Eller? Han hade deras kläder iaf.

Anyhow, vi hade askul. Den lilla tjejen som satt framför oss, som var tvungen att
vända sig om och glo på oss var 5:e minut, hade visst inte lika kul...
Och godis infanns! Trevligt, tycker Ida. Tack tack.

Nu är jag hemma sedan snart två timmar, och jag har lyckats få en glödlampa att
explodera (trodde jag hade betat av min beskärda del för idag..) varpå en säkring
gick, men det löste jag med lite hjälp av Miche i luren. Tss, var det så enkelt,
då hade jag ju inte behövt ringa! Sen diskade jag ett diskställ helt kanonfullt,
och sen har jag sysslat med lite allmänt internethäng, och nu bloggat. Woop.
Kanske dags att styra upp någon form av middag? Vad tror vi om det?


 
 
 
 

Klart katten skulle få vara med också.. hon är ju typ bäst av allt!


Postat av: Anonym

thanks! =D

2009-08-04 @ 03:00:12
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag vet inte alls vad det var.. Men kul var den! ;)

Hade tyvär ingen film på den, men den snurrar i en jävla fart! :p .. du får ta med dig barnen och testa! :)

2009-08-04 @ 14:33:30
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Nej men titta du har en blogg också. Coolt. :D

2009-08-04 @ 14:55:47
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: bea

HA HA HA snygg pose på Kristerz- killen.. jag tror att han hette kent.. för vi ba "Oh, nice!" och så kom han..

2009-08-04 @ 22:03:39
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0