Burknäsa.

Påbörjade det där foto-inlägget imorse, men hann inte klart, så jag gjorde färdigt det
nyss och lade ut det! Och nu kommer ett inlägg till som handlar om helt andra saker.
Om det ens kommer handla om nånting, överhuvudtaget..

             

Var hemma hos Elin mellan halv tre och typ strax före åtta, vi övade lite och fikade
och käkade middag och åkte till Coop, sen skulle vi repa, vi fyra som ska iväg imorgon.
Det gick väl ganska bra trots omständigheterna; det fattades två sladdar till sändarna
så vi hade bara två mickar, vi fick dona mycket med ljudet & alla vad krassliga i halsen.
Jonas var med och var ljudtekniker så gott det gick, trots att han var sjuk. Raringen!
Så imorgon blir det Wiks Slott i Uppsala, lite lugnare program än vad som var tänkt från
början, men ändå lite show-jullåtar också. Utan koreografi dock. Bara sång. Tjoho!
Jag har blivit så täppt i näsan sen igår, så jag lät typ som en burk. Inget problem med
halsen, bara näsan som begränsade mig! Fan vad störigt! Och ingen nässpray äger jag...
Uhu, uhu, synd om.

                                  
Fick en snygg skrivbok i present av Cia, som tack för all hjälp med hennes blogg!
Hade faktiskt en sån för typ två år sedan, som Bella kissade på! Och nu har jag en ny!
Tack tack sötnosen! : )

             


Har käkat thairester till middag, och nu ska jag dega i soffan ett tag och äta upp de sista
lakritsgodisarna som Hanna lämnade i måndags. Yum yum.
Godnatt på er! 
 
             
 

Postat av: Frida

Riktigt fierce på bilden med dig och Bella! :D puss!

2009-12-12 @ 13:45:44
URL: http://missjao.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0