En show och ett efterhäng senare:

Såhär sent kan man komma hem efter show, om man råkar hamna på "efterfest"
på Chili, dansandes till Magnus & Roger med en bjudcider i handen! Har fått många
komplimanger från den publik som var kvar och partajade, jättekul att höra!
Vi var tydligen både fantastiskt bra, och snygga! Of course!

Nu tickar klockan mot halv två, jag håller på att somna men ska ändå passa på att
trycka i mig lite snabbmakaroner med ketchup, är så hungrig!
Hoppas det är något kvar av min julgran, och att det finns några kulor kvar på den 
imorgon, den står ju lixom mitt framme på scenen, vid dansgolvet. Som är helt crowded
med folk! Uhu!

Nej nej, inte huvudvärk nu, jag som haft så trevligt!
Puss & godnatt!
 


Postat av: Lajl

wee ida, du verkar ha haft de kul, najsnajs =)

2009-12-05 @ 03:08:29
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: vesna

verkar vara en populär show :D jag blir sugen på att se. tråkigt att det är en bit bort :(

2009-12-05 @ 05:06:40
Postat av: Ida

Vesna: Ja ikväll är det dags för sista fullsatta föreställningen, det har varit så himla kul! Och svettigt.. och trångt.. ^^ Vi planerar redan vårshow - jihoo! Fast det ska bli skönt med en liten paus från julshowandet nu ett tag.. trots att jag har lite fler sånguppdrag under december... : )

2009-12-05 @ 13:30:22
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: vesna

vad roligt :)

kanske du/ni kommer till stockholm och uppträder :)

2009-12-05 @ 15:59:01
Postat av: Ida

Jaha, är det där du bor.. det är inte så långt härifrån - 38 minuter med tåg ^^ Hihi. Vi har varit i sthlm förut, på friidrottsgalan! Sen är vi i sthlms-området varje jul och sjunger lite julsånger i galleriorna nöär folk handlar.. haha. I år ska jag befinna mig i Täby!

2009-12-05 @ 16:15:57
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Vesna

Ekonomin tillåter en tripp till Täby .. i och med SL-kort. Då kanske det finns en möjlighet att se dig/er in action .. så länge det inte krockar med annat :)

2009-12-05 @ 20:43:57
Postat av: Ida

Äh, det är inte så märkvärdigt, vi bara står och sjunger lite julsånger på deras lilla scen där i gallerian, inte show för fem öre : ) En väldigt liten spelning om man jämför med vad vi är vana vid! Men sånt här görs ju också ibland! ^^

2009-12-06 @ 02:03:59
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Och, vi är fyra stycken då tror jag - inte 25 som vi är vanligtvis ^^

2009-12-06 @ 02:58:05
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Vesna

Ne det förstod jag :) Men oavsett så verkar du vara väldigt duktig :)

2009-12-06 @ 12:27:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0