Englishka?

Varför säger de "GE Money Bank"?
Alltså "Gee Eee". Förut sa de GE som "Djii Iii". Ja på engelska alltså.
Jag kan ju tycka att även "Money Bank" är på engelska. Varför då svenskt uttal innan?
Eller varför inte börja kalla det GE (Gee Eee) Pengabank?

Ja, sånt kan man ju fundera på...


Var hos Elin & repade på en sång till julkonserten, med Jonas.
Det gick ganska bra faktiskt! Den kommer vi naila utan tvekan!
Väl hemma igen blev det superenkel hemlagad spenatsoppa, sallad och knäckebröd
till middag. Och ett dramatiskt Desperate Housewives, missade dock första halvan!
Nu är det Hell's kitchen, och jag passar på att blogga i reklamen.
Har även gjort en ny design till Cia's blogg, får se om hon blir nöjd nångång så jag
kan slänga in den hos henne! Jag tycker den blev bra, iallafall! : ) 

              
Har nu bytt typsnitt på de två texterna och dessutom slängt in en till bild, alla svartvita..
                                                   Kolla här sålänge!


Jag kanske återkommer, vem vet?

 
         
 

Postat av: Carro

du måste återkomma.. haha :)

2009-12-08 @ 22:39:05
Postat av: Carro

vad heter typsnittet i cias header?

2009-12-09 @ 01:01:41
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: linna

gah. jag blev helt tokigt när DH tog slut igår. jag vill veta meeer! =)

2009-12-09 @ 09:34:45
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Cia

NAAAAAAAÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅWWWWWWWWWW Du e så gullig :)

love love love <3 <3 <3

2009-12-09 @ 18:35:57
URL: http://ciascastle.blogg.se/
Postat av: Elin

JA, varför kan dom inet bestämma sig ang uttalet?! Sånt där stör mig så sjuuuukt mycket!! Bra skrivet! ; )

2009-12-10 @ 10:02:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0