Ett diskberg för högt att bestiga.

Spelningen idag blev inställd eftersom Elin inte har någon röst idag! Ett resultat av
gårdagens julkonsert... och det är viktigare att ha röst i helgen och på tisdag under
de centrumgigen som vi ska ha! Speciellt eftersom hon är chaufför till två av dem..
Kryyyya på dig syster!

Om en knapp timme kommer Philip hit och vi ska ha filmkväll och glo på Saw, typ 5 & 6?
Jag står i pyjamasbyxor och har inte gjort en enda ansträngning till att städa. Klart jag bryr
mig, men han vet att det är stökigt, och även om jag börjar städa så är det disken som är
det värsta problemet, och där hinner jag faktiskt inte göra så mycket skillnad. Man diskar
inte bort Rom på en dag
, som man brukar säga... ^^

Ah!
 

Postat av: Natalie - It's all about attitude

sv: haha jag trodde du var 17 typ nu :D du ser ung ut! men iaf, jag kmr nog heller aldrig riktigt växa upp xD men flyttar iaf snart te min skola!

2009-12-18 @ 15:47:29
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

sv: den filmen e skitbra :D såg den förra julen, underbar film =)



skor är KÄRLEK!



TACK SÅ MKT! Du är oxå söt =)

2009-12-18 @ 15:47:47
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Packa ner disken i en resväska och hälsa på någon med diskmaskin en stund :)



Tack för länken till receptet.. ska baka en sån snickerskaka någon dag..antar att jag sätter i mig hela nästan direkt sen.

2009-12-18 @ 16:21:28
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0