Färdig-jul-showat för i år!

Det är alltid kul att höra att man både var bäst, och snyggast, på scen!
Kan tänka mig att ganska många av oss får höra det, av partiska vänner / föräldrar /
syskon i publiken - men det är ju alltid kul att höra ändå - right? ^^

Nyss hemkommen med värk i fötterna och hamburgare i magen.
Det blev dock traditionsbrott, vi drog till Torggrillen istället för Hummelstabaren!
Vi var så många och hade inte tillräckligt med bilar.. Så vi löste det såhär.
Showen gick för övrigt kanonbra, trots lite strul med både halsar och mickar!
JAG har dessutom hållt mig frisk i halsen hela veckan!! Jag pepprade som fan och
har klarat mig. Helt otroligt. Nu kommer det väl en hejdundrande förkylning snart
istället, nu när det är över.. har några dagar på mig, på fredag är det en annan
spelning inbokad och då ser jag gärna till att vara frisk! : ) Lalalalaa!

Ja, det var alltså ganska många av oss som stannade kvar på krogen efter showen,
och det var kul som fan! Roligare än igår faktiskt, nu när vi var så många! Och seriöst,
cred till Joar för initiativet med att öka tjejtoalett-antalet till 5 istället för 2, men hallå?
På bekostnad av utrymme? Man får ju typ backa in och trycka sig emot dörren när
man ska dra ner / upp brallorna, och toalettrullehållare finns det inga (de får väl inte
plats utan att tryckas in i höften på en)
utan pappret ligger i stora rullar på GOLVET.
Så jäkla fancy! Annars så var det en bra idé. Heja.

Jag hamnade i bråk med en kille som var skitstörig och skulle trycka sig emot alla
hela tiden, typ knuffas och greja, och när han gick på mig så kollade jag honom rakt i
ögonen och bad honom att sluta. Men det gjorde han inte. Jag var ganska pedagogisk,
tyckte jag, i min önskan att få honom att dra (åt helvete) - tills jag tröttnade på att han
inte lyssnade, och knuffade iväg honom hårt & långt. Detta bevittnades av en vakt som
frågade mig vad som stod på, och sedan tog killen åt sidan. Sen kom vakten tillbaka
och sa att han "varnat" killen och om han kom i närheten igen skulle jag säga till.
Varnat? Ut me'n! Bah. Blir så less på dryga människor!! Varför går man omkring och
knuffas och störar sig på dansgolvet? Var så nära på att smälla till honom, men då hade 
jag nog åkt ut själv.. Pfff. 

Oh well, except that var det superkul, och nu är alla mina grejer och min julgran
(som för övrigt hade alla kulor i behåll!) i Hermans bil, tillsammans med mitt SMINK (!)
så jag hoppas de kan svänga förbi med det imorgon! Ska sova läääänge länge länge.
Visserligen har jag sovit längre än säkert de flesta av oss, hela veckan, men jag sover
gärna några timmar till... 

Tack allihopa för en himla trevlig vecka, en asbra julshow, en värme på scenen som slår
det mesta, lackande svett, skratt, dans, och hamburgare på torget med Elin, Hanna, Jonas,
Therese, Oskar & Emelia - ett asbra slut på denna vecka! Och för all SKJUTS!!! 

Puss puss alla mina ♥:an!


(Nu tänkte jag lägga in kvällens bilder, men insåg nyss att det var så jäkla många så jag
tar det imorgon istället... bara ett par smakprov nu!)




  

Postat av: Mia

It has been fuun fuun fuuuun <3

2009-12-06 @ 02:28:26
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: S.

Pusspusspusspuss!

2009-12-06 @ 11:28:59
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Carro

Men vad roligt :D dom där julshowerna verkar göra dig happy happy och det är bra bra bra :) puss!

2009-12-06 @ 12:03:01
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: Herman

Men hallå! Det har ju ALDRIG varit tradition med Baren efter Julshow!

Efter produktion, absolut, det startade jag och Elin, men inte efter julshow...

2009-12-06 @ 14:28:46
Postat av: Bealux

men vaddå, har de FORTFARANDE inte fått upp några toarulleshållare? Jag var ju där för.. ja, när var vi där? 2? 3? veckor sen.. och fortfarande inte alltså? Fantastisk! Det är BARA joar som lyckas med en sån grej.

2009-12-06 @ 15:32:21
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/
Postat av: Ida

Herman - show som show!

2009-12-06 @ 19:48:35
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Herman vet bäst.

Nä. Att kalla det för tradtion är fel. Det är som att säga att du brukar gå upp runt 8 morgonen, bara för att det händer iaf nån gång då och då. Eller vänta, det händer ju typ aldrig. :)



Hummelstabaren åker man till efter nedroddning, så att man kan klaga på att MW inte hjälpte till och att ni tjejer kan bli utstirrade av truckersförarna pga lite mer smink än vad de är vana vid så dags.

Förutom i öststater kanske.

Det kräver ju liksom bil och att några är nyktra. Vilket sällan är fallet efter sista julshowen.

2009-12-07 @ 08:07:17
Postat av: Ida

Men vi brukar ju inte träffas på Adriatic lixom. Hummelstabaren är traditionsstället att efterhänga på! Det var ju det jag menade. Och nu blev det torggrillen. Icke tradition. Och vi har ju inte varit på baren EN gång.

2009-12-07 @ 14:32:32
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0