*gäsp*

Godmorgon!
Har varit vaken i en timme nu, och eftersom jag inväntade besök från Bea så har jag
t.o.m dammsugit! Tyvärr sms:ade hon och skrev att hon inte orkade komma, men hon
har precis varit sjuk så jag förstår om hennes lilla kropp inte orkar pulsa i snö ända upp
till mina hoods! Och jag som "bakade" en liten sats snickerskaka igår kväll / inatt, och
gick igenom varenda ingrediens så hon skulle kunna äta den! Nu måste jag äta upp
allt själv, stackars stackars mig... ^^

Nu frukost! Sen allmän uppstyrning inför kvällens julkonsert; panikrepa sista texterna,
komma på vad jag ska ha på mig (efter arton klädbyten), sminka mig, bl.a bl.a bl.a. 
Har dessutom lovat att vara på plats en timme tidigare och hjälpa till att ställa iordning
i kyrkan, tända marschaller, m.m. Så denna bonustid jag nyss fick, känns ganska okej!


 

Postat av: Carro

Vad synd med besöket :( men supersöta bilder (som alltid) på bella sötnosen :) puss

2009-12-17 @ 13:24:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0