Genrep - check!

Ikväll har vi kört vårt genrep, och äntligen med kläder!
Det gick väl bra, förutom att "logen" var i det närmsta kolsvart, helt fantastiskt trång,
och dessutom var det inget som täckte för de stora fönstrena, så det var verkligen en
show för de som råkade befinna sig ute på parkeringen! Men detta skulle bli åtgärdat
till imorgon. Ja, allt utom trängseln då, den kan vi inte göra så mycket åt... Tyvärr.  ^^

Nej, jag har inte hunnit ta några bilder.
Hann knappt sätta mig ner och dricka vatten och käka äpple, eftersom då hade
mina vanliga kläder försvunnit och de var ju omöjliga att hitta i mörkret! Suck!
Så av de 25 minuterna vi hade paus hann jag sitta lite drygt 5. Phhhuuu...
Sen när vi kört igenom hela programmet körde vi igenom det "långa setet" en gång
till. Då drog jag på mig så lite kläder som möjligt, ett linne och korta mjukisshorts,
för det blir ju så himla svettigt när man står på scen!!

Imorgon är det premiär... yikes!
Jag är både förväntansfull och nervös, precis som man ska!
Nu blir det en dusch, och sen middag. Har inget färdigt att micra, och inget som går
snabbt att slänga ihop heller.. så jag ska nog woka lite kyckling och grönsaker, sen
hälla på lite Sweet & sour-sås, och till det... ris eller bulgur.
Så har jag lunchen kirrad till imorgon också. Men först - en dusch!!
Shit vad tiden går fort, kvällarna skulle behöva vara lite längre ibland...

*plockar fram kyckling för upptining*



            
Hår - upp! Läppar - röda? Nä, det tog jag bort sen.. ville inte fläcka ner kläderna.

            
Bye bye katten, nu drar mamma på övning....


Hemma igen! Nånting säger mig att de här strumpbyxorna har gjort sitt!

            



Postat av: Sandra & Tobbe

Men Bella då! Du kan ju inte sminka dig!

2009-12-02 @ 00:00:50
URL: http://tobbesandra.wordpress.com/
Postat av: Ida

...no, did she? ^^

2009-12-02 @ 00:24:45
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: S.

Åh! önskar jag kunde komma, men det är så jävla långt till dig :( :P Lycka till iallafall! du kommer rocka scenen.

2009-12-02 @ 11:32:49
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Maja Lilja

shit vad du är duktig på frisyrer! kan du inte lägga upp en liten "skola" på hur du gör den där mega volymen :)

2009-12-02 @ 12:25:52
URL: http://majalilja.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0