Glögg- & pysselkväll med Elin!

Nääästan alldeles nyss hemkommen efter en very nice & mysig pysselkväll med Elin!
Det blev lite spontant, jag följde med henne och handlade lite pysselprylar & pynt
på bl.a ÖB och Växtriket, och sen åkte vi hem till henne (ja, Herman & Maja var också
med såklart, vi provkörde ny bil också, men de var inte med och pysslade..)
och vi
lyssnade på julmusik, drack glögg och gjorde jularrangemang i både krukor och på fat!
Målade, glittrade & ståltrådade, med så mycket julstämning man kan få trots plusgrader.

Herman körde hem mig strax efter halv två. Eftersom Bellakatten varit "ute" hela dan
("ute" i vardagsrummet alltså, till skillnad från "inne" i badrummet) blev jag så glad
när jag undersökt både soffa, golv och matta - and no pee to be seen! Och vi var nöjda 
och glada, tills jag bara för en liten stund sen kollade mina snygga döskalletofflor som 
står på dörrmattan - och ut rann en massa kiss. Vad fan! Så nu har jag rengjort golv,
och tofflorna å det grövsta, just nu luktar de varmt av skinn, tvål och lite lite kattkiss.
Hoppas de går att göra rent bättre imorgon, iaf den som var mest besudlad... ja jag kan
ju hur som helst inte bara ha EN toffla, om de är förstörda så MÅSTE jag ha nya!
Det är mina mest användbara sommarskor! Men de behövde nog köpas nya ändå, det
hade gått hål i tå-arean på båda två... Men ändå, känns ju lagom kul med kiss, ju.

Måh! Jag som var så glad för min lilla skrutt! 
Hon har verkligen mått bättre under senaste veckan! Inget fräsande, inga tecken på ont
i baken längre (men vill uppsöka vet. ändå - hur nu det ska finansieras..) och mest spinn
och kel. Det har varit så skönt! Visst, det är fortfarande skönt att hon mår bra, men som
sagt, kiss är inte okej ändå! Varför varför varför i min skoooo... uhu...

Tog en massa bilder ikväll, alldeles för många för vad jag orkar stå och bråka om med
blogg.se just nu ikväll.. Just det, vi åt thaimat också, från Vita Elefanten, och jag har
med mig rester hem. Längtar till lunch imorgon.. ^^

Godnatt!
 


Postat av: linna

trist med ksttkiss. kan mna inte få avbetalning på veterinär? :( kram på dig

2009-12-10 @ 09:36:45
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Annah - blivande tvåbarnsmamma

Det låter som att hon kan ha uvi :/

Jo men avbet har jag för mej att man kan få hos vet.

Kolla upp det :)

2009-12-11 @ 21:13:55
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0