God Jul!

Oj, inga inlägg alls på två dygn. Sorry alla trogna läsare, om jag nu har några sådana! Fast alla kanske haft lika
fullt upp som jag haft.. det var nog ingen som märkte nåt ^^ Jag är ruskigt trött.. men ändå:
Med en kvart kvar utav dagen så hinner jag önska er God Juuul!! Jihoo! Hoppas ni haft en bra dag och kväll!
Pusselipuss från en som ätit oavbrutet sen klockan 14 idag, helt sjukt. Ouff. Typiskt familjen Berg.

And, by the way;



Efter tre och en halv månads väntan och längtan!!! Weeee!! Tack tack tack min bästa Miche! ♥

Fler bilder från julafton kommer.. jag loooovar... dock inte när. ^^
Puss & godnatt! (igen)
 

Postat av: Carro

JAG HAR MÄRKT DIN FRÅNVARO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p



Awh fan vad kul med skorna, riktigt kul :D



puss, och god jul!

2009-12-25 @ 01:16:12
Postat av: Ph

Bra med klack nu så du kommer upp en bit ur snömodden ;)

2009-12-25 @ 02:27:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0