Måndag, ny vecka! (men lika trött)

Klockan blev en stund efter 4, innan jag somnade. Var tvungen (?) att greja med en
bloggdesign, och sen i sängen läsa Skugge's bloggbok - iaf några sidor - eftersom jag
alltid gör det när jag lagt mig. Hur trött jag än är...

Snoozade länge, fram till 12:30, då Herman ringde och kom och lämnade mina saker
som legat i hans bil sen showen i lördags; scenkläder, skor, julgranen & pyntet.
Och det viktigaste = sminket! Kl 16 har jag tvättid, då ska alla scenkläder tvättas
plus lite annat också, sen ska jag handla kattmat, och det är dagens enda planer.
Hanna skulle tydligen komma förbi när hon kvällspromenerar också. Hoppas det slutar
regna!! Vill inte gå till Ica i det här tråkvädret.

Halsen börjar göra lite ont, men jag är så glad att det kom efter showen och inte under!



Här kommer lite bilder från i lördags kväll:


♥ Bild hemifrån innan Jonas hämtade mig.


♥ Puss puss katten, ses inatt!

              

♥ På plats backstage, med bl.a Mia, Oskar & Karin!

              
♥ Oskar med sin kamera & Elin med en halva av en gigantisk kandelaber.


♥ Karin & Mia


♥ Kadri, Cia & Jonas


♥ Jennifer & Mia är söta som vanligt ^^


♥ Vi var ute och smygkikade på bufféborden, innan maten dukats fram.


♥ Oink!


♥ Långborden, plus vår lilla scen där booortaaaa..

              
♥ Lillasyster har hål på strumpbyxorna... *spray spray*

              
♥ Elin var bl.a Emmas privata frisör under denna vecka!


♥ Kadri, Cia, Jonas... & Oskar!


♥ Oskar & Emelia 

                        
                                              ♥ Captain Hook!
                              (med en del av den där trasiga ljusstaken)

              
                            ♥ Emelia                                            ♥ Herman



♥ Hanna hjälper Mia med sminket.


♥ Thessan & Jonas!


♥ Sen efter showen blev det efterhäng och partaj och dans till Magnus & Roger!
   Fantastiskt bra killar!


♥ Elin, Jonas, Daniel & Oskar

              

♥ Oskar & jag!


♥ Elin, Daniel, Jonas, alla är riktigt taggade! (och har inte märkt tröttheten slå till ännu)


♥ Cia & Elin


♥ Emelia, Hanna & Elin!


♥ Och så sista fotot; en väldigt slak lyktstolpe på torget - där vi käkade hamburgare
   innan hemfärden med Therese A. vid ratten! 
   (ja jag fick fylla i linjerna lite för annars såg man inte hur av den var)




Nu har jag hållt på i över en timme med bara bilderna, ska det vara så?
Är det här ett skämt eller?! Varför har blogg.se varit så jävla segt på sistone?
Och det började långt innan mitt trådlösa internet, så skyll inte på det.
Finns inte en chans i världen att man vill sätta sig och ladda upp bilder frivilligt längre.
Speciellt inte om man har mer än två.

(jag återkommer med resten när jag lugnat ner mig - alternativt när det funkar)



Update:  Nu har jag kämpat i TVÅ timmar med bilderna, och fortfarande många kvar..
              Less, less, less, less.

Update efter sista bilden:  TRE OCH EN HALV TIMME har det tagit!!
                                           Världens långsammaste inlägg ever!

 

Postat av: S.

Det har varit helt stört för mig med idag.. ALLT är helt stört idag. det bara går fel hela tiden. blä!

2009-12-07 @ 15:51:10
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Fisan

Det verkar som det varit skönt drag i alla fall.

Ser fram emot att få se lite mer bilder, gärna någon där ni står på scen ;)



Jag har äntligen fått upp lite före och efterbilder på lägenheten, men bilderna blev...inte alls bra faktiskt.

Jag hoppas tomten kommer med en ny kamera till mig i år. Fast jag har nog inte varit tillräckligt snäll :)

2009-12-07 @ 16:18:33
URL: http://fisansblogg.blogspot.com
Postat av: Mia

Superwierd, för mina bilder går fort, faktiskt. Mycket mycket märkligt.. Jag har kommit hem nu. Från helvetesdagen. Och jag är inte ens trött. Jisses!

2009-12-07 @ 16:45:39
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Cia

BILDER :D ROLIGT!!! Ja fy va länge! Way för länge men värt det :) Märkligt nog går en av datorerna på jobbet snabbare att ladda upp på än min WHAT!?

Puss löv <3

2009-12-07 @ 20:43:24
URL: http://ciascastle.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0