Väldigt fyndig bloggrubrik.

Ahmen, nä.

Hanna kom hit för att glo på Simon & Tomas med mig, och bara hänga lite.
Jag hade hintat att jag var sugen på godis innan, och undrade om det var okej för mig
att köpa det istället för kattmat? Njahh.. köpte en påse popcorn från OLW däremot när
jag var på Ica. Sen kom Hanna, med Maltesers och Malaco's Truly Salty! Men hallå!

              

Omnomnom. Så vi glodde inredningsprogram, sen lite på Star! med diverse kändisars
viktuppgångar och viktnedgångar, och läste Hus & Hem och bara snacksade. 
Jag bjöd på vatten till det, truly glamorous lixom.

                     

                         Saker i senaste Hus & Hem som jag gillar:


♥ De här kuddarna. Jag bara måste ha dem! (bra färg i mobilen, nja..)


♥ Det här julpyntet! All you need is citrusfrukter & ett ciseleringsjärn. 
   Vackert, och det lär dofta himla gott... 

              
          ♥ Dixieburkarna, yummie!                  ♥ Söta mumiegosedjur från "Medelhavsmuseet"


♥ Simon... who doesn't like, lixom?


♥ Snygga eldstäder! Fatta att ha en sån stå och värma upp vardagsrummet, mmmm!


♥ Okej, den här raringen var inte med i tidningen, men hon är i mitt liv varenda dag
   och jag älskar henne så mycket! Hon har spenderat mycket tid att ligga ovanpå
   kartongen till julgranen, som Herman lämnade idag. Hihi. *sudd sudd*


Hmm, hur blev det med min middag? Min kycklingfilé-kikärtor-sallad-gurka-tomat-rödlök-
massa-citron-och-salt-middag? Som jag såg fram emot.. nu är min mage full med candy.
23:16 är klockan. Men säg mig, när lagade jag senast middag vid middagstid, egentligen?

 
   


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0