What?

Öhh.. "min bästa Miche" har dragit härifrån, medan jag pratade i telefon, så jag fattade inte vart han skulle eller varför! Han verkade skitsur och smällde i kylskåpsdörren, men jag kunde inte fråga varför eftersom jag hade ett samtal. Ett ganska viktigt sådant. Och han bara drog. Ringde och ringde och sms:ade, till slut skriver han "Du är tråkig, jag är på Maxi och äter korv. Jag vill vara själv, låt mig vara det!". Heh? Vad har jag gjort? Och nu ska han tydligen dricka kaffe med Petri och "komma ut ur lägenheten lite". Alltså, va? När slutade vi prata med varandra? Tydligen nångång innan vi somnade? Har han bråkat med mig i sömnen? Vi har ju inte hunnit prata alls idag eftersom jag fick samtalet strax efter jag vaknat. "Jag kommer hem sen." skrev han. You know what, don't bother, för nu är jag ganska arg och besviken.
 


Postat av: H

Men fick han nåt igår då?

2009-12-25 @ 14:03:17
Postat av: S.

Vafan :S Vad är det för PMS-ryck?

2009-12-25 @ 14:06:43
Postat av: Kevin

Tja Ida!!

Tack, du vet för vad!God Jul

2009-12-25 @ 15:07:46
Postat av: bealux

ÅH vad jag inte saknar sånt här! :) Det är när man läser detta som man uppskattar att man bor själv och slipper ha en sur karl som är sur för.. allt? och inget? eller som den där gången när han slog sönder sänggaveln.. jag är SÅ jävla glad att slippa detta.. PUSS baby!

2009-12-25 @ 15:15:04
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/
Postat av: Ph

De sa ju att det skulle dra in storm över landet... o.O

2009-12-25 @ 15:50:45
Postat av: Carro

Nämen fan va taskigt!!!!!!!!!!!

2009-12-25 @ 17:32:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0