Zzzz....

Den här dagen har gått i sömnens tecken.
Vaknade kl 14 av att Hanna ringde. Jag gick upp, tog en efterlängtad dusch,
sen upptäckte jag att jag varken hade mjölk, smör eller pålägg hemma så frukost
var uteslutet. Ställde mig och lagade spagetti & köttfärssås istället. Middag till frukost!
Eller, 15:30 hade klockan nog hunnit bli då, så det var väl inte helt tokigt ändå.
Katten är glad och kelig och spinner för allt, men sen vägde hon upp det med att kräkas
upp lite paketsnöre på hallgovet. She never learns! Tänk att hon hittar paketsnöre
överallt också, varför har jag det liggandes?

Efter jag käkat min frukost/lunch/middag somnade jag i soffan, men katten bredvid.
Fan vad skönt! Sov ett par program, slökikade lite på Hell's kitchen liggandes,
sov lite till, sen käkade jag lite mer mat. Nu är det Sex and the city och jag tänkte
hålla mig vaken igenom det åtminstone. Får gå och handla imorgon istället.
Jag orkar verkligen inte idag!

Slänger in gårdagens bilder i nästa inlägg.
 

Postat av: Carro

hey, den där fina blå designen, tänker du dissa den? :P puss!

2009-12-06 @ 21:43:23
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: S.

Din katt är verkligen lite speciell alltså :P

2009-12-07 @ 11:59:59
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0