Dagens?

"Dagens outfit" i all ära,
men när det gäller lixom jeans och vit t-shirt - är det så viktigt att fånga detta på bild och dela med sig av till alla sina läsare? Hmm.. Och dessa människor HAR läsare. Hundratusenmiljoner stycken, typ. "Åh jag älskar din klädstil, du är min förebild." Och så måsta man skriva var varenda liten detalj är köpt. Hahaha. "Linne köpt på X, tröja köpt på X, jeans köpta på X, scarf köpt på X, örhängen köpta på X, armband köpta på X, klocka köpt på X, skor köpta på X, strumpor...."  GAH! Jag ska också börja med dagens outfit. "Hej, idag har jag endast morgonrock på mig, inköpt på Åhléns." och så blir jag värsta stilikonen och så börjar ALLA klä sig i morgonrock från Åhléns. T.o.m på jobbet! Måhh.... Ida på bästa klagohumöret eller? Nja. Det är visserligen kul att kolla in folks kläder ibland men jag tycker Sverige har svämmat över av modebloggar. Och Dagens Outfit varje dag. Klart jag har lagt in kläder på min outfit ibland OCKSÅ, påstår inget annat, men inte på detta sätt. Haha. Jag kör mer den här "ta kort i en provhytt på allt jag aldrig kommer ha råd att köpa" - mwahaha. 
 
Idas Dagens: ALLT köpt på HM. Lixom. För sån är jag. För det är vad jag har råd med.



Miche står och lagar mat - typ pannbiffar med potatis och sås och skitmycket lök - och jag har tagit hand om två omgångar tvätt som bara LÅG där i de stora blåa ikeakassarna, som vi helt enkelt inte pallat med att ta hand om än. Jävla latmaskar. Om en halvtimme börjar melodifestivalen! Tjoho! Har ingen aning om vilka som tävlar ikväll så det blir en glad överraskning..  Men jag vet att de är i Leksand. Wow, lixom. Vad jag kan.

Nu måste jag gå och göra såsen!

Postat av: Irre

Jag brukar säga till folk som frågar vart jag köper el snarare får mina outfits att dom får fan leta upp det själva :oP

mitt utseende e för unikt för att klona ;oD hahaha!

2009-02-22 @ 01:05:17
Postat av: Ida

Go Irre ; )

2009-02-22 @ 23:35:16
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Lajl

jag kör oxå dagens, men inte outfit... el bara när jag köpt nåt riktigt nytt o fint o vad jag vill HAAAA!!! men annars.. nej. de är ju löjligt att de skriver ut var de köpt sin klocka o så syns den inte ens på bilden. muahah. annars så hey H&M is the shit, så enkelt är de!

2009-02-25 @ 11:33:06
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0