En helg senare..


Har jag så mycket att göra, att jag inte hinner blogga på helgen?
Eller har jag så lite att göra så jag inte har något att skriva om....

Idag började jag mina nya arbetstider.
Det blev de - som vanligt - fyra timmarna som jag brukar jobba, men jag började klockan 12 och jobbade till 16 istället. Kändes okej, förutom att jag fick börja dagen med att ha rast med kidsen, och jag förfrös mina fötter typ INNAN jag kommit till jobbet ens. Shit, var det hundra grader kallt idag eller? Jag gick in sen och städade lite och drack kaffe, lämnade dem ute ensamma, men det klarar de ju bra.

Undrar hur många gånger man kan micra en kopp kaffe på en eftermiddag egentligen? Inte lätt att hinna få i sig en kopp samtidigt som man städar toaletter, dammsuger, blötmoppar, sopar, tömmer papperskorgar och gör mellis..

Och ja, jag har alltså fått behålla mina timmar. Så länge.
Chefen hade fått tag i min arbetspsykolog, hon skulle komma och ha möte med oss, så vi kunde prata om ett nytt jobb åt mig. Men hallå. Måste vi vara alla tre för det? Jag hade gärna gått till AF själv så vi kunde prata... bara hon & jag. För om jag nu ska ha ett NYTT jobb så känns det väl inte som om min nuvarande chef har så mycket att komma med? Om hon nu inte ska ösa på med en massa beröm om hur bra och fantastisk jag är ... but I doubt that..




Lillasyster + sambo + barn + bebis var här ikväll och lånade internet och fikade.
Hanna hade bakat en helt superb snickerskaka, och jag tog alldeles för många bitar!
Tre! Tre för mycket, I say.....
Daniel hjälpte till att sätta upp nya hallampan, händig karl det där. Haha.
Miche är mer händig när det kommer till ljud...
Leo spelade TV-spel och han är som vanligt duktig!
Men inte lika lätt att slita sig när det är dags att åka hem. Plutten.
Viggo var go' och gla' i äkta Buddha-style. Lilltjockisen.

Har tagit min tredje tablett Lithionit ikväll, ännu inga brutala magsmärtor.
Ännu inga "parkinsonliknande symptom" och jag hoppas för guds skull att jag slipper "acneliknande utslag" (eftersom jag har blivit blessed med denna fantastiska hy) och andra biverkningar, som t.ex viktökning... jag är ju redan överviktig enligt BMI! Haha! Nej men seriöst, jag är ju på väg NERÅT (efter tre bitar snickerskaka, jorå), då vill jag inte att några jävla tabletter ska ställa till det för mig. Buäh. Nej usch, nu blir jag deppig.
Inte snacka tråkiga bee-vairk-ninger. På tal om depp så har det känts som om jag ska börja grina hela dan. Jag vet inte varför. Hahahaha.

: )



Nu ska vi se om mr PH kan hjälpa mig
att slänga in lite bilder here in my BLåGG.




Miche, Hanna & Viggo (Buddha)



Viggo & pappa Daniel



Leo spelar Sonic

Postat av: Gnällig

BILDER! Woop woop! : )

2009-02-10 @ 00:34:55
URL: http://gnallig.blogg.se/
Postat av: Anna

Ooo yuuum, snickerskaka..

2009-02-10 @ 12:52:13
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Sandrine

En annan hade ju friluftsdag idag, i den nätta temperaturen på typ -20 grader! Tur att vi inte behövde vara ute så länge iaf ;)

2009-02-10 @ 15:41:18
URL: http://sandriine.devote.se
Postat av: Ida

åh fy blä

: )

2009-02-10 @ 19:17:11
Postat av: TurboTanen

oh! se på 17! vi är visst mer likasamma än jag visste. bestämde mig för att läsa din blogg från början och såg nu det där om litium. ne,nu ska jag sluta kommentera just sånna grejer ;) skulle ju egentligen bara läsa =) men men =) hoppas det är klockrent med dig ;)

2010-04-26 @ 22:42:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0