Ett besök på korvaffären

Miche åkte till Stockholm på utbildning idag, med Jyskchefen.
Jag sov till halv elva, sen gick jag motvilligt upp. Verkligen motvilligt!
Jag är alltid så sjukt trött. Urr.
Gjorde mig iordning och cyklade till Hanna & familjen, efter att ha druckit lite té. Shit pommes vad kallt det var ute! Tårarna rann när jag for fram på min racercykel! Haahaahaaa, jag hatar den där cykeln. Miches. Den har fastnat på trögaste växeln. Underbart. Och i det här vädret (som är snö och lite blås) får man ju typ trampa t.o.m i nerförsbackarna. Jag hatar den hatar den hatar den.

Hanna bjöd på pannkakor och jucie och Leo spelade TV-spel, Viggo våldförde sig på diverse gosedjurshundar och Ikeakataloger, och Daniel var på möte på Arbetsförmedlingen. Sen åkte vi till "korvaffären" - IKEA! Mohaha. Hannafamiljen handlade nyttiga prylar såsom garderobsinredning och besticklådor och diskställ, och jag handlade.. en ny toaborste, gardiner, en till över-dörren-krok, och en ny turkos filt. Bella har ju brutalstulit min förra. Den ligger i hennes hörn i soffan och är dränkt i katthår. Yummie. Inget tvättprogram i världen skulle bita på det...
Sen käkade vi lite korv, såklart, och sen åkte vi hem.

Jag slocknade i sängen medans Miche fixade middag, sen kollade vi på film: Little Miss Sunshine. Den var ju helt sjuk. Hahaha. Sen skulle vi kolla på Bolt igen.. och vi hann väl typ en kvart in i filmen och sen på nåt sätt blev vi osams och det slutade med att jag satt på golvet i köket och han gick och lade sig. Jahapp. Och jag vill gå och duscha men klockan är över tolv nu, så det är väl inte läge.. kanske.. Vadå har inte alla mina grannar OCKSÅ sportlov och är lediga? ^^ Bryr de sig verkligen om ifall jag tar en dusch? Eäähhh jag bestämmer väl själv. Så mycket låter det nog inte.
Jag brukar vilja duscha när jag är ledsen..



Igår var vi i Kista hela dagen. Typ.
Först var jag på labb, strax efter tio, men det var så jävla mycket folk där - eller egentligen var det inte alls så mycket folk, det var väl snarare för lite personal - så det tog typ en timme.. sen åt vi frukost på Bredbar : laxmacka & latte, sen åkte vi hem en sväng så jag kunde byta om och sminka mig (mycket viktigt) och SEN åkte vi till Kista. Typ, kl 13 eller nåt. Miche sa att jag kunde få låna pengar av honom om jag ville köpa något, men det blev inte så mycket shoppat för min del ändå. Kanske lika bra det... Jag köpte en Buddha-tavla på Indiska, en liten kalender att ha i väskan, och ett suuupernice svart paljettlinne från HM som kommer bli kick-ass på scenen i april. Yeah! : )  Miche däremot shoppade en massa kläder och skor och allt... Sen käkade vi på BK, jag testade Smokey Angus och den var lika god som jag hade hoppats! Sen hann vi även med varsin latte i sällskap med stor chokladboll, innan vi åkte hem. Jag hade styrelsemöte kl 20, som slutade 22. Värsta heldagen. Var så jävla trött och hade ont i huvudet när jag kom hem.


ANYWAY, nu måste ni ju bara spana in vår lilla reklamfilm på DuTub också:
http://www.youtube.com/watch?v=AT3YBfXM9U0

Jag ska.. duscha.. eller sova.. eller nåt.
Kram & puss.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0