Högstadiedisco


...i Fjärdhundra.
Miche DJ:ar där ikväll och jag ska ta och promenera till lillasyster!
Så slipper jag vara hemma själv. Var lite osäker på om jag skulle gå dit
eller inte, känns inte som om jag orkar. Ha! Jag orkar aldrig nånting.
Latmask.

Miche & jag var i Västerås idag och jag köpte TVÅ par stövlar!
Fantastiskt! Fick båda paren för 448;50-, dvs ingenting.
Fast det ingentinget var mer än vad jag hade i plånboken, så jag lånade av Miche.
Haha. Lön på ooonsdaaaag....
Anyhow, det första paret var ett par svarta med lagom hög klack,
typ skinnimitation och lite spännen å sådär, samma som Bea har!
Haha, vilken härmis jag är. Men jag sa faktiskt till henne att jag vill ha likadana.
Samma storlek och allt, jag lär ju få skriva NAMN i mina som värsta dagisungen!
De är dock aningens för stora men 37:orna var aningens för små... så.
Extra strumpa, here we go. Det andra paret var ett par gråa stövlar utan klack som var
nedsatta till 99:-, och eftersom jag köpte två par fick jag dem för halva priset.
Tadaaa! 49;50- för ett par stövlar = ja tack!

Sen gick Miche och köpte två par dyra jeans på Jack & Jones, så nu är vi fattiga.
Really really. Men vi har nog mat hemma så det räcker.

Nu stal katten en hårsnodd på bordet! Bastard!
Ska slåss lite med henne och sen ska jag klä på mig lite mer
och gå till Hanna. Tjofräs!






Postat av: Carro

Awh! Måste bara säga att det är helt jävla underbart att du har börjat blogga, för jag ÄLSKAR DIN BLOGG FINASTE IDA!

2009-02-20 @ 18:53:37
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh tack Carro!! : )

2009-02-21 @ 02:09:13
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Kirsi

Ida..

Jag har läst dina bloggar lite då och då. Och är så OTROLIGT GLAD åt att du äntligen mår bra! ^^,

SÅÅÅ glad för din och miches skull, att du hittat en reko grabb! ;) Sköt om dig tjejen!

mvh: kirsi (ex lekkompis. hahah)

2009-02-21 @ 13:07:46
Postat av: Ida

Att jag äntligen mår bra, alltså det beror ju på vilken dag man läser.. eller vad jag skriver om.. men hursomhelst - kul att du läser! Miche & jag har träffats i fyra år så han är inte direkt "ny" : ) Hihi. Men vi har bott ihop sen 5/1 bara, men han åker ju hem igen i augusti..

2009-02-21 @ 16:54:18
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Bea the best!

"samma som Bea har" .... njaaaa.. mina står/ligger i hallen.. så jag tror att du har LIKADANA.. haha, språkpolis IS the shit! :)

2009-02-22 @ 13:03:48
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/
Postat av: Ida

Måh, GUD så slarvigt av mig... : ) Annars är ju jag en sån som gärna märker ord ; )

2009-02-23 @ 23:06:09
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0