I have no legs..

Men hallå. Jysk.
Kunde ni inte ha skickat med BEN till matbordet också?
Hade gått så mycket enklare att montera det då....
Vi hade precis möblerat om och ställt sofforna åt andra hållet,
redo att bygga bord. Men nej.
Vi fick bordlägga det projeketet till en annan dag.
Haha. Haha. Haha.

Miche hämtade mig hos Hanna & c:o när han kom från jobbet.
Då hade vi ätit middag, fikat, spelat GH3, spelat Laban-memory,
och glott lite på TV. Och Viggo hade farting contest.
Han vann. 

Vi upptäckte också att vi skulle tvättat ikväll.
D'oh! Vilken miss. Nu fick vi boka om till söndag istället,
fast vi inte ens har tid då. Vi ska ju på kalas!
Får väl köra en vända maskiner istället för två.
Och typ... hänga på tork i lägenheten.
Men tvättar vi inte nu på söndag så får vi
vänta en hel vecka till.. inte lätt att få en tid.

Bah! Nu ska jag flytta på lådor som står på fel plats.
 
 



Postat av: Gnällig

P kanske har en bra poäng som försöker övertala Ph om att tvättpelare is teh shitz. Tack för "tipset" ;)

2009-02-12 @ 00:02:33
URL: http://gnallig.blogg.se/
Postat av: Angelique

Haha, åh.. detta får mig bara att ogilla Jysk ännu mer än vad jag gör ;) Jag köper aldrig något därifrån om dom inte har sakerna på lager.

2009-02-12 @ 12:10:30
URL: http://kinkykitten.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0