The andra

Alltså egentligen är ju det här det tredje.
Men lixom MITT andra.
Ju.
Och DEN andra.
Februari.

Lugnt och skönt på jobbet idag; lagade lunch till kidsen, städade, övade lite sånger inför morgondagens teaterbesök [som jag inte ens ska med på], lagade grötmellis, städade lite till, gick hem. Eller, inte direkt hem, först tog jag en sväng förbi Åhléns och köpte sängkläder. På rea! Toknice. Och lillasyster tittade förbi med sovande bebis på jobbet, hon skulle hämta resten av lägenhetsnycklarna som jag hämtade åt henne på EHB i fredags. I lördags flyttade de tillbaka till Enköping igen! Hurraaaaaaa! Efter drygt två år i Karlstad så hittade hon hem igen.. och ja, familjen också. Daniel & Leo & Viggo. We are so happy : )

Ikväll ska vi dit och spana in nya lägenheten - fast jag har ju redan varit där när jag kollade på den åt dem i höstas - men först ska vi tvätta klart.. and we like nyss började. Så det blir vid åttatiden. Nu ska vi röja på mitt skrivbord så vi kan ställa iordning studion! Wohoo! Sen ska vi spela in asmånga hits och skaffa en ny musik-MySpace och bli miljonärer.



Eller nåt. 



 


Postat av: Nea

Tjusig blogg! Fast bloggtexten i övre vänstra hörnet syns inte för den hamnar framför det svarta i bilden på dig.

2009-02-02 @ 18:15:10
URL: http://nehh.devote.se
Postat av: Nathalie

Har du någon gammal myspace-sida? Jag vill höra dig sjunga ju! :D

2009-02-02 @ 19:30:43
URL: http://thesixpounder.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Nathalie!

Nej jag har ingen musik-myspace.. ännu : )

2009-02-04 @ 18:30:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0