Stress and stuff


Tack för era söta kommentarer... de värmer!
Men jag är, trots allt ni skriver, jätterädd för att söka nytt jobb. Töntig som fan! Vad? Var? Hur? Vem skulle anställa mig? Kan man inte få ligga hemma i sängen hela dagarna och ändå få lön? Eeek.

Jag svängde förbi Arbetsförmedlingen idag (ångest!) för att se om "min" arbetspsykolog var där. De öppnade inte när jag ringde på så jag gick hem istället. Får väl leta upp hennes nummer & ringa.... Borde man inte öppna dörren, när klockan är 15, och man har öppet till kl 16? Eller? Och varför är det alltid låst på övervåningen? Boo I say.
Gick in på Apoteket också och hämtade ut min nya medicin. Men jag vill inte ens börja ta den. Uäh.
En mycket vanlig biverkning är ju typ att få ont i, och bli dålig i magen. Men kul! Att ha ont i magen är ju typ skitkul. Inte. Och jag vet inte om jag känner för att börja hänga inne på toaletten hela dagarna. Går detta att kombinera med jobb, verkligen? "Hej chefen, jag skulle vilja ta ledigt ett halvår."  Nja.

Står och lagar middag nu , och väntar på att Laura ska höra av sig alternativt plinga på, hon kanske skulle komma förbi. Borde egentligen sätta mig och skriva protokoll från förra styrelsemötet då det är årsmöte på söndag men jag HINNER inte just nu. I don't. Får väl se vad klockan blir när vi kommer hem ikväll.. kanske hinner åtminstone börja då.
Miche ska väl ändå slänga i sig lite middag då. Jag ska försöka hinna äta innan..

Torsdagar = showrep.
Alltid. Har varit med i Återsken i 8 år nu. Fantastiskt kul!
Och den 17:e och 18:e april har vi vår nästa show, som kommer bli kanonbra och superkul,
så det är bara att boka in, folks! : ) : ) : )  På Joar Blå. Here in Enköping såklart.



Shit nu kom Laura.. haha.
See you later bloggen.

Postat av: Jennifer

Yeah, we gonna Rock this little town!!

2009-02-05 @ 23:35:07
Postat av: Anonym

Yeah, we gonna Rock this little town!!

2009-02-05 @ 23:36:11
Postat av: Ida



Minst sagt : )

2009-02-06 @ 00:07:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0