Bad ending.

Sticker till Västerås med Miche när han kommer hem från sitt möte.
Anytime now. Kanske borde klä på mig! Ah!
(...återigen nakentema? Nej nej, Ida comes with morgonrock'n'roll idag)

Hur man avslutar en superdålig dag, i detta fall gårdagen:
Jo, katten kissar i nya soffan, jag blir jättearg och jätteledsen
och gråter floder IGEN, skrubbar soffan med alla textilrengöringsmedel
som finns, stänger in katten i badrummet och förbannar livet.



Köpa present nu då... inte till mig tyvärr...



Postat av: Annelie

Bella märker nog att du inte mår bra, och reagerar därefter :-(

Har du alla papper tillgängliga gällande a-kassan? Skulle vilja kika på dem,och kanske ringa dit och fråga vad i h*lvete de håller på dem.

Hör av dig gumman. Love u!

2009-07-10 @ 10:48:20
Postat av: Ida

*Vet inte, det är ju mest dessa jävla kompletteringsbrev, några har jag nog slängt eftersom jag skickat in det som stod på dem. Har väl känt på mig hela tiden att det skulle ta sån här tid, det gjorde det ju sist också (alfakassan), men hoppades verkligen inte det : ( Jag ringde dit och var så upprörd så jag grät sist men det hjälpte ju inte heller, nu kom det ju ett till likadant brev. Gah. Love you too. Ringer sen kanske.*

2009-07-10 @ 11:33:55
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Linna

å gumman!

vill bara komma över med masas godis å kramas med dig nu känner jag!



skickar godisar



hoppas att du får en udnerbar helg trots allt.

Puzz

2009-07-10 @ 15:31:07
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0