Spontanious grejos.

Igår var typ bästa dagen på länge! Helt spontan var den också, det kanske var det
som var grejen. Först cyklade jag till Elin & Herman vid kl 10 för att repa, vilket vi gjorde
i några timmar. Sen käkade vi lunch - grill grill - och sen hämtade vi Maja på dagis och
åkte ut till Västerås för att bada i syrrans pool med alla kidsen! (Maja, Lucas & Clara)
26 grader hade de i vattnet! Det var himla skönt, och vädret var helt delicious.

  
  

Sen fikade vi och sen åkte vi hem, förbi Donken där jag provade deras Ceasarsallad
för första gången, helt okej! Ceasardressingen var dock slut så jag fick balsamico
istället, men den var supergod so no harm done! Sen när jag väl satt där och avslutade
min middag så ringde Bejja som jag inte träffat på jättelänge!!! Wee! Hon frågade om vi
kunde ses eftersom hon var i stan, och jag var ju helt slut efter allt badande och
lekande och hade inte alls tänkt mig att göra något mer denna dag. Det slutade
dock med att jag blev hämtad av dem; Tito & Bejja plus diverse pojkar, åkte ut till
Koffsan i två Cabbar (snygg frilla deluxe fick man då!) och badade! Igen! Där var det
23 grader i vattnet, också jätteskönt! : ) Trodde inte det skulle bli något badande
eftersom min ribba nu låg på 26 grader lixom... Klockan var väl typ 21:30 så det var
knappt  nå folk där heller.. soft. Så jag hade årets första och andra dopp på samma
dag. Ganska otippat.

  
  
  

Sen åkte vi hem till Tito & Danne och satt på gräsmattan
utanför deras lägenhet och grillade. Fick avnjuta middag numero dos, som Danne
så proffsigt nog slängt ihop! Fyllemat sa han, gourmetmiddag sa vi ^^
Sen började jag traska hemåt vid tolvsnåret, blev hämtad på vägen av Miche.

And man, did I sleep well tonight... och länge. Har precis gått upp och käkat lite
frukost. Nu har vi tvättid - snark snark snark. Sen blev jag "extrainkallad" som
dagishämtare åt Leo eftersom Hanna ska til tandläkaren och få nån lattjo
bedövning / sövas & grejer. Så, jag hämtar kiddon och sen får han vara här
i nån timme tills pappa Daniel kommer hem. Elin & Herman tar hand om
minstingen hemma hos sig nämligen. Tur man har stor gård med lekplats!
Och Sonic-TV-spel inomhus om det skulle krisa... : )

Nu måste jag klä på mig!
(...varför avslutar jag alla inlägg så? Jag verkar ju vara naken jämt...)



Bilder från barnvakt ala Ida & Miche:
  
  
Leo styrde fartyget mot Öland, Miche var mest lam och jag
sprang och tog hand om tvätten samtidigt. Yeah!

Postat av: Carro

Awh kul med bilder :D, och din bikini är ju supersnygg! puss

2009-07-03 @ 22:20:50
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0