Oh make me over!

Godmorgon!
Gårdagen blev mucho trevlig, som vanligt slänger jag upp lite kort sen
(för några stycken blev det väl säkert) från detta, och även från allt annat
jag inte hunnit med i de senare inläggen. I have such a busy life. HAHA.

Igår på dagen var vi, som skrivet, i Västerås för att handla present till Maja.
Detta gick enligt planerna, en docka med HÅR inhandlades, och som bonus
även tillhörande fula kläder! Man kan ju inte få allt här i världen...
Letade efter dockkläder i passande size som jag kanske kunde köpa till,
och måla själv, men något sånt fanns inte. Nähäpp. Sy? En annan gång.
Innan detta hann vi med att vara på Mediamarkt en GOD stund (läs: en och
en halv timme
), för att Miche tycker det är så fantastiskt roligt.
Jag hittade Sex and the city-boxen för 549 spänn, eller rättare sagt, MICHE
hittade den, visade mig, varpå jag drog på bästa Bambi-looken. o_o
Helt utan resultat. Varför visade han mig ens den? Mean!

     

Sen testade jag även lite iPodhögtalare som jag vill ha, nice nice, typ 1400 spänn,
hoppas jag har råd med det när (om?) a-kassan behagar komma..
En ny videokamera står också högt upp på vill-ha-listan!
Sen var jag uttråkad och klickade mig fram till min blogg på en av de uppställda
datorerna i butiken. Ha! Vad kul det var att se när människa efter människa gick
förbi och stannade för att läsa. Hahaha!
[Note to self: gör detta på alla datorer nästa gång för att få fler läsare...] ^ ^

Sen hann vi även med att glida runt på Nisses, Nordik (omnomnom) - där jag
pekade på allt jag vill ha och Miche mest ville sitta / ligga i alla soffor / sängar
och inte resa sig på jättelänge - och sen luncha på Burger King.
Deras side salad var jättegod men det var lite mycket vitlök i Ceasardressingen.
Men bara lite... : ) Sen åkte vi hem och sov i nästan ett par timmar, och sen off
to Elin & Herman. Tadaa! Det var den dagen det.

 
 
 

Nej men hello. Nu glömde jag ju det viktigaste.
Vi köpte färg till vardagsrummet! Yeeey!
Vit färg alltså. Till de två väggarna; fönsterväggen och väggen mot badrummet.
Tapet har jag redan, till "tv-väggen", och sen fattas det bara den bruna färgen
till stora väggen bakom soffan. Typ, you know, caffe latte, nougat, choklad,
eller nån annan härlig ätbar nyans... Ungefär som i förra lägenheten fast lite
mer åt det gråa hållet. Ska köpas när pengar finns! (Aldrig!) Det kommer ju vara
skitsnyggt att ha en beige-rosa fondvägg tills dess... Not.
Måste även köpa mer tejp.. och leta upp spackel och sandpapper and stuff.
Fast först städa undan! Och skruva ner barbordet!
Jag lovar att jag kommer att dokumentera väl! Jag själv är ju en sån som
älskar inredningsbloggar - och prenumererar stenhårt på Hus & Hem -
så jag får väl dela med mig lite jag med.. när saker äntligen börjar ta den
form som jag önskar.

Sätt fart, sätt fart.
Snart kommer Elin med Daim och socker så jag kan baka till Majas kalas.
Klä på, klä på. Och slå in paket!
Vad mycket jag har att göra helt plötsligt?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0