3:e juni, bara sådär.

Fan vad tiden går fort.
Och skitlångsamt. Samtidigt.
Juni lixom! Nu skiner solen fast det är tydligen ganska kallt.
Nyss så kom det värsta hagelstormen som höll i sig i typ : en kvart?
Det lät som om man befann sig mitt i en såndär bingobollsnurra.
Av plåt.
Åsa sms:ade - "Kläder efter väder?! Vad har man till hagel?"
Varpå jag givetvis kontrade med - "Hjälm!"

Nu regnar det igen. Bara en sån sak.

Ellen DeGeneres Show på TV nu. Nice, Ida likes.
Igår hängde jag med Laura som sagt, vi var först hemma här,
sen skjutsade Miche ner oss på stan (eftersom det spöregnade),
Laura köpte en studentpresent, och sen fikade vi lite på Wendy's.
Gjorde den hemska upptäckten att de tagit bort Canellonin!! Disaster!
Självklart ifrågasatte jag detta och de berättade att den inte hade sålt så bra.
Gah! Den som var så jävla god.. bad you people som inte var där och lät den leva.
Sen blev vårt styrelsemöte inställt - igen - och den här gången blev man ju lite besviken
eftersom vi skulle beställa mat.. buhu.. Men ändå skönt att vara hemma.
Jag slängde ihop lite korvstroganoff istället. Sen morotsdippade vi.

Miche jobbar bara mellan 12 och 15 idag, vilket betyder att han slutar om två timmar.
Ska nog till Hanna lite senare ikväll, hon skulle lägga ut lite saker på Tradera, och
kanske hjälpa mig lägga ut ett par skor som jag vill sälja. De är för små.. : (
Men jag kanske ska slänga ut dem på min bilddagbok först.. de är ju skitsnygga,
NÅGON borde ju vilja ha dem? Gympadojor i skatestyle, svartvita med döskallar.
Jag ska fixa en bild. Promise. Endast använda en gång. Like nothing.


God I'm bored.

Ska träffa Laura igen imorgon, kanske åka till Hälla.
Och sen avslutning med Återsken på kvällen! Thaimat, yey!

Postat av: Carro

Tiden går helt galet fort, skitjobbigt ju... snart är man väl 50 bast.. haha :] Låter som du mår okey i alla fall, och det tycker jag är helt superb. Alltid roligt att läsa din blogg, jag gillar ditt sätt att skriva men det vet du nog redan :] puss&kram!

2009-06-03 @ 19:28:34
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0