..and a bottle of rum!

Miche var nästan vaken igenom hela filmen.
Pirates nr 1 that is. Ska kika de andra två imorgon tror jag. Åtminstone tvåan.

Åhå, mer då? Jo idag firade vi nationaldagen (hmm, not really) genom att
grilla & äta tårta hemma hos Elin & Herman. Miche var hemma och var sådär
karl-förkyld som bara karlar kan. Vi andra hade iallafall trevligt!
Sen skulle jag gått på fest hos Bea, men eftersom jag är totalt riksfattig så blev det
inte av. Inga pengar = ingen sprit. Inga pengar = ingen Stadsfest. Then why förfesta?
De andra skulle ju ut. Och jag ba lixom "Hej, kul att vara här nykter, ska ni gå på krogen nu,
jaha men jag går väl hem då.." Zzzzzz.. Sug sug på min ekonomi just nu. Smask smask.

Två andra saker man kunde fira idag var:
♥ ettårsdagen av min septum- och min nipple-piercing (eller hur, mycket att fira!) 
♥ två-månadersdagen av min arbetslöshet (hurraaaa..... *yawn*)


Miche satt som klistrad framför Sverige-Danmark ikväll.
Å jag ba WOHOO FOTBOLL!! Not.
Jag satt som klistrad framför datorn för att slippa beblanda mig i det där.. bläsch.
Å varenda gång det hände något, så ställde han sig upp och gapade, SÅ pinsamt.
I Sverigetröja och allt!! Jag kan inte förstå hur man kan komma undan med detta
som musiker!! Gaahh!

Imorgon är det söndag, and I have no plans what so ever.
Miche ska typ 1) mixa färdigt den där jävla skivan som han skjuter upp dagligen,
2) spela astråkigt fotbollsspel på Xbox Live med sin bror, 3) klaga på att han är
så jävla förkyld utan att göra något åt det (ta lite medicin och håll käften!) så jag
räknar inte direkt med hans sällskap.. Orkar inte! Uäh!
Och det är så jävla stökigt och odiskat här hemma så jag funderar på att anlita
en torped som kan komma och döda all min disk. Sätt en bomb på diskbänken
ba KABLAMM och så köper jag nytt porslin sen (när a-kassan kommer, host).
Jag orkar inte! Jag får dödslängtan när jag ser hur det ser ut här.
Och Miche är så jävla lam. Gah. Jag orkar inte ta hand om det, jag orkar inte ta
hand om honom, jag orkar inte TJATA TJATA TJATA. Ens hem ska inte få en att
må så dåligt. Här ska man ju trivas.. jag trivs inte nu. Inte alls faktiskt.
Men var fan ska man ta vägen? Jag har ju inte ens ett jobb att gå till..
Och nu är showträningen över - except en liten minishow på onsdag - finns
inte mycket annat som kan få en på andra tankar nu alltså..

Meh, nu blir jag sådär jolly igen.
Jag får slänga in lite bilder istället och låtsas som ingenting.. ^^

Puss, Los Läsors.




Bara en typisk Ida-knas-bild.
Jag borde sova lika mycket nu, som då.


Hannas fina tårta som vi garnerade!


Lillasyster & storasyster myser under filt!


Superrolig bild på Hanna & Leo!! Hahaha!


Maja & Leo får plats båda två på Tiger.


Osminkad bloggägare under gårdagens ingentingande.


Och såhär rar är min Bellakatt när jag sitter med Miches laptop!
Puss på henne!



Postat av: Carro

Awh så roligt med ett inlägg :D Och du är så rolig, ditt språk, din stil och hela du finaste Ida:n :D

2009-06-07 @ 02:14:34
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Carro

Awh Bella ja, hon är så himla söt :D - alltid :D

2009-06-07 @ 17:30:54
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0