Åt soffa - satt i halsen.

Ny soffa! Så jävla oväntat! Vilken tur att min karl jobbar på Jysk!
Här fick man en vääääldigt billig soffa, en grå och snygg schäslongsoffa som
jag velat ha jättelänge! Nog för att jag helst vill ha Kramfors från Ikea, men
prisskillnaden är enorm! Och den här var jättefin! Och i princip GRATIS!!!

Ny klänning igår och ny soffa idag.. lyx!
Lyx mitt i all fattigdom.
Lyckades sälja iväg mina två vita soffor till Carina också,
då slapp man slänga dem! För vi har inte plats för TRE soffor direkt ^^



De gamla sofforna tar plats över hela vardagsrummet
i väntan på hämtning... OCH köket...



Nya soffan! Ska möbleras in ordentligt så fort
Miche kommer hem igen...


Kolla, utbäddad som bäddsoffa. Kingsize!
Såhär ska man ju lätt ha under en filmkväll! ^_^


Hejdå gamla sofforna! Jag & min separationsångest
kommer att sakna er.. fastän jag inte ens hade er 1 år..


 

Postat av: Lajl

haha najs kökssoffa!! =)

2009-06-13 @ 12:14:04
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Solav

Hej!

Minns du vart ni köpte bäddsoffan och vad modellen hette? :)

Svar: Det står ju i texten, JYSK! ; ) Fast det var 4 år sedan så vet inte om exakt den finns kvar.. men det finns nog liknande : D
Ida

2013-06-11 @ 15:02:10
URL: http://paviftitanzania.blogg.se/
Postat av: Solav

Hej!

Minns du vart ni köpte bäddsoffan och vad modellen hette? :)

2013-06-11 @ 15:02:34
Postat av: Solav

Haha vet inte varför jag frågade om vart ni köpt den... Visste ju det var från Jysk haha :) Jag är så sugen på just den modellen men det finns inte någonstans :/

Svar: Hihi! http://jysk.se/vardagsrum/baddsoffor/baddsoffa-med-schaslong-bronx-morkgra - här verkar vara en motsvarande variant! Ser exakt likadan ut som min! : )
Ida

2013-06-11 @ 21:31:51
Postat av: Solav

Oh så bra! :) TACK! :)

2013-06-14 @ 16:15:18
Postat av: Solav

Förresten är den mjuk eller är den lite sådär hård som den ser ut att vara? :)

Svar: Eftersom den här är ny och inte samma som den jag har, även om den ser nästan exakt likadan ut, så kan jag nog inte svara på det... de är nog lite åt det hårdare hållet. Jag har t.o.m för mig att den som jag har är mjukare än den nyare varianten. Det bästa är att åka och provsitta :D
Ida

2013-06-14 @ 19:53:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0