Två nattugglor. Ho-ho.

Miche vill ha hjälp med att få sin blogg snyggare. Lillasyster vill ha hjälp med design.
Jag har ingen aning om hur detta fungerar! Satt förut och letade snygga
"gratisdesigner" som man kunde ladda hem men det fanns inga snygga eller
spännande alls till blogg.se. Boo, we say! Min vän Philip har gjort min blogg helt
på egen hand, och han är ju min bästa "Idas little helper", men jag vill ju inte uppta
hans tid mitt i en lägenhetsrenovering! Och jag känner mig inte heller sugen på att
lära mig, eftersom jag tror att det är så fantastiskt svårt. Hundramiljoner siffror och
bokstäver i valfri ordning. Alltså, nä. Jag har nog med röra i huvdet redan.

Igår kväll var Miche sugen på att sticka ut och köra lite bil. Testa GPS:en lixom.
Så, klockan var väl typ 22:30 när vi begav oss mot Uppsala. Bara för att köra.
Jag tycker om att åka bil. Ja, tills vi nästan blev påkörda av en bil när vi skulle byta
fil. Först blev jag sur på Miche, men bilen kom verkligen jättefort, och på insidan!
Vi körde omkring lite i stan, köpte kaffe-to-go på Statoil, lyssnade på nya bilmusiken
(som var lite blandat från Absolute Summer Hits 2009), och sen åkte vi hem igen.
Det var asmycket fin dimma ute men min kamera lyckades inte uppfatta detta utan
förmedlade oändligt sudd istället. Great. Kom hem runt ett-snåret.
Fast vi var vakna ända till 4... och jag ännu längre eftersom jag skulle plocka ur
mina trötta torra linser ur de sömniga ögonen. Haha. Och jag är ju jävligt snabb.

Idag står tvättning på schemat, och Miche har varit en darling och tagit hand om allt
hittills, så jag kan sitta kvar här i underkläder och sega med frukosten. Yey! Och han
får spela tv-spel med sin bror som belöning. Mohaha. Ahmen hur kul är det att sitta
med frukosten och glo på när de lirar Fifa? Like, hell no! (detta liras live @ Xboxen)
Elin både ringde & sms:ade tidigare och undrade om vi ville komma över på
midsommar-rester-lunch-fika, och vi beslutade oss för att komma så fort tvätten
är färdig. Om hundra år..... närå. Men det är lixom SOL för första gången på typ
hur länge som helst känns det som, of course när vi är inne och tvättar!


Well... jag kanske ska dyka ner i något sorts klädesplagg och möta dagen då.....

Postat av: Carro

I just don't get it. Även om du skriver värsta: this have I done inlägget så älskar jag ditt inlägg, så roligt, du är magisk! Du borde typ ha betalt för din blogg, jag bara äääääääääälskar den!

2009-06-21 @ 22:31:08
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Fifa är livet Göran. Glöm aldrig det.

2009-06-22 @ 00:00:14
URL: http://tobbesandra.wordpress.com/
Postat av: Caroline

Om du vill ha hjälp med att fixa din pojkväns och systers blogg, så säg gärna till. Jag tycker bara att det är kul :)

2009-06-27 @ 12:41:17
URL: http://carro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0