Bu för snö och fil!

Vaknade av att solen sken in genom gardinerna.
Åh, tänkte jag, VÅR!
Men.
Ack nej, ack nej.
Just a little prank by nature.
Det var kritvitt ute och toksnöade!
Då blev jag genast väldigt deppig.

Medan jag gick till jobbet växlade det mellan
♥ toksnö
♥ ingen snö
♥ jättemycket sol
♥ ingen sol
♥ stormvindar
och
♥ vindstilla.

Väldigt spännande.
Det är svårt att klä sig sånahär dagar.
Men solglasögonen var iallafall på!


Miche hämtade mig efter jobbet och sen åkte vi och köpte äpplen, keso, naturgodis
och fil (blä). Hemma blev det pastarester & 70's show. Miche åkte på möte men kom
nyss hem. Och kl 19 är det showträning. Jag längtar faktiskt! Brukar inte vara så
jättepepp på det - är ju mest trött - men nu är jag pepp som fan. Eller, okej, lite trött
är jag ju och höll nyss på att somna i soffan.. men men.. Det glömmer vi.
Ska försöka vara lite aktiv med kameran så jag kan skriva lite i showbloggen ikväll.
Om jag orkar. Det kan ju bli rätt sent. Och jag kan ju bli rätt lam.

Tråkig soffbild på mig, men det är allt som bjuds här!



Adios bloggos.


Postat av: Carro

Vad sööööt du är finaste Ida!

2009-03-24 @ 23:08:59
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0