Thailördag

Det är fredag idag men det känns som om det är lördag.
Kan bero på att JAG ÄR LEDIG! Det var lov på alla skolor idag.
Studiedag. Jag spenderade halva dagen åt att studera SÖMN.
Nomnomnom. Marcus ringde och väckte mig tio i ett och efter det gick jag upp.
Hanna & Viggo kom vid halvtretiden och då gick vi och handlade på Maxi.
Vi skulle ju bjuda familjen Berg-Sundström på thaimat idag!
Bestämt sedan länge! Hanna skulle baka också, så vi köpte på oss lite
grejor och gick hem. Solen sken och det var blött på marken.
Hanna fick blöta strumpor, och fick låna ett par grodstrumpor av mig. Woop woop.

Miche kom hem efter jobbet på Jysk i Västerås, och sen kom Daniel och Leo också.
Vi käkade en massa god thaimat som jag lagat, och sen snickerskaka som Hanna
bakat, och kaffe. Det känns som om jag gått upp minst fem kilo den här middagen.
Men imorse hade jag gått ner ett! Wohoo!! Fan min kropp är ju helt hopplös.
Ett kilo och vi som varit så himla duktiga. Jag har lixom slutat dricka Cola och köper
inte godis eller nåt, och vi äter ju typ bara sallad och kycklingfilé. Men min kropp ba
NO NO NO jag tänker inte gå ner i vikt, jag VILL vara tjock. Jävla bögkropp.
Ett kilo. Man kan ju typ bajsa mer än det.


Imorgon ska jag och Miche spela på ett dop.
Det är Emmy & Daniels andra dotter Felippa som ska döpas.
Jag ska sjunga Stilla ro och nära, och Miche ska spela gitarr!
Wohoo! Efter det ska jag hem till Furin och lägga körer på backtracks med Marcus.
Hoppas jag kan sjunga då.. och på dopet också för den delen.. har känts som om jag
varit på väg att tappa rösten, but nothing yet - peppar peppar!
Så nu ska vi dyka ner i sängen så vi hinner vila ut lite.
Imorgon kväll är det smink-&-vin-&-frisyrkväll hemma hos Furin - inför show!
Coolt, jag satsar på störst hår!! JA!









Postat av: Lilly

Cool design!^^

2009-03-21 @ 10:05:50
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Sara

Tjenixen! Duu...måste bara kommentera det där med BARA 1 kg.... det är väl inte lite?!! Under vilket tidsspann är det liksom? Det TAR TID. Dessutom behöver du ju inte gå ner alls, så du ska inte tänka på det! Du är vacker! Kram Sara

2009-03-21 @ 12:46:06
Postat av: Ida

Tack Sara, men jag behöver visst gå ner i vikt. Det kanske inte alltid syns på bilder, but I have to! : ) Och det är några veckor vi snackar om, så därför tycker jag det går jävligt långsamt... i höstas gick jag ner 5 kilo på ett par månader, så jag vill lixom att det ska hända lite mer! (och ja, de kilona har jag ju redan gått upp, that's why I weant to go ner igen)

2009-03-23 @ 18:25:06
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0