En Västeråstripp

Ingen sovmorgon alls under den gångna helgen.
Fy fan! Jag som är värsta sovmorgon-addict.
Lördagen bloggade jag ju om, då var det morgondans på schemat..
(egentligen innebandy men det blev ju omstyrt)
I söndags var det uppstigning för samtliga och dags för Viggos dop!
Elin & jag sjöng "Du är allt" av Sonja Aldén & Shirley Clamp.
Jag blev löjligt nervös medans vi sjöng. Hahaha. Typiskt.
Det är ju knäppt hur man hellre sjunger inför 1000 pers, än typ 20.
Intimt is not the shit! : )

Och på tal om det, så har vi fått veta solister till showen nu,
jag ska inte avslöja en massa låtar här, men det är dags för en annan att kolla upp
lite tonarter nu! Yeeey, jag är supernöjd med det jag ska få sjunga, fast jag skulle
så gärna gärna gärna velat ha DEN DÄR låten också, buhu buhu..
Undrar om min karl får sjunga något också. Skulle vara kul.
Och KLÄDER, det måste också styras upp, nu är det typ bara 4 veckor kvar!
Yikes!!! Lånade en kasse med en massa kläder av Åsa, som jag ska gå igenom
och prova - fanns några potentiella favoriter där måste jag säga!
Och nog för att det är rock'n'roll med skinnbrallor, men jag skulle nog svettas IHJÄL
i dem på scen i strålkastarljuset! Fyy faaan : ) *ja, hon hade ju ett par sådana för
utlåning också, men där blev det nej...*

Har spenderat dagen (efter jobbet) med Elin & Maja i Västerås. Först åkte vi till
Erikslund och gick på Catalog Outlet, som överraskande nog höll på att stänga och
hade därför 70% rea på allt i butiken! Fanns typ inga kläder kvar alls. Jag kontrade
dock med att hitta en tuff jacka i kort modell, militärgrön typ, med såndär knäppning som
jag gillar som jag inte vet vad det heter, ni vet såndär snygg (?),  ANYHOW - den var
jättefin och kostade ingenting. Och med ingenting menar jag 13;50-.
Tretton kronor och femtio öre. INGENTING. Hahaha. Nedsatt från 299 kr till 45 kr.
Och så 70% på det. Löjligt billigt.. : P
Sen fortsatte vi till Skopunkten där Maja fick nya skor, jag ville köpa stövlar
men lät bli. Såna som jag redan har svarta, fast bruna! Det är typ en av de snyggaste
modellerna jag sett på stövlar ever. Tack Bea för tipset! ; )
Sen blev det Ikea - "Där kan man köpa först korv och sen köttbullar!" / Maja - och där
blev det som vanligt lite småsaker, som badrumsmattor (eller hallmattor som de
är just i detta nu
), över-dörren-krokar, servetter, en filt, och ett typ beduin-mygg-tält
till balkongen. Hahaha! Ja, hmm, den är ju inglasad, detta blir mest för syns skull...
Sen åkte vi hem, och Miche hade fixat middag - värsta braigt gjort - sen åkte han till
Jonas och lånade en notbok (så vi kunde öva på dopsången till på lördag) och sen
gjorde jag lite fruktsallad till mig (innehållandes endast äpplen och keso) och nu
spelar Miche Guitar Hero och jag sitter här och det där kan nog ha varit världens
längsta mening! *pust*

Imorgon är det [tees-dahg] och såhär mycket planer har vi:
♥ Jobba
♥ Dansträna till showen

...ja, det var en kort lista...

Nu ska jag prova kläder till showen!
Jaaahhh! Grrr. Bananas.



 

Postat av: Lisa

Haha, har vi en egen liten besservisser här i bloggsfären? ;)

2009-03-16 @ 23:24:05
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Elin Thor

Bli medlem genom min länk: http://www.freestreet.se/?r=3751 , man kan samla poäng och få presentkort :D de e jättelätt att få poäng också! Viktigt att du blir medlem genom min länk!! Tack :D

2009-03-18 @ 12:26:34
URL: http://elinthor.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0