Svett-aura

Nyss hemkommen från showträningen och svettlukten står som en aura!
Mohaha. Nej jag luktar som en ros. (förutom mina dansskor som luktar popcorn)
Nej men vadå. Varför säger man att man luktar som en ros?
De luktar ju inte speciellt gott. Jag tänker typ på nån tvål eller nåt som mormor hade.
Kul att lukta mormor lixom.  


"She was a fast machine, ske kept her motor clean

She was the best damn woman that I ever seen..."

Fan vad jag längtar till showen. Damn!
Så jävla kul att repa nu, de tio danserna vi fått börjar sitta och sången
börjar smyga sig på. (ja, alltså sången lär vi ju oss först, men sen
ska den sitta samtidigt som stegen också...)
Jag verkligen LÄNGTAR LÄNGTAR
och nu ska man få ihop kläder och skor och repa repa, sälja sälja, ladda ladda.
Åhh. Jag är jätteladdad.
Nån som vill köpa lite biljetter förresten?
Kom igen, ta era lata arslen och gå och titta på rockshow! God damn.
220 spänn för en biljett med garanterad wohoo-upplevelse.

Träffade lillasyster & familjen på stan idag förresten, först köpte vi en present
till syster Åsa som fyller år imorgon (och har kalas på lördag), sen tittade vi
efter en slips till Daniel till dopet på söndag, och även kläder till Hanna.
Hon hittade inget, men Daniels slips är supersnygg! Jag köpte tre par trosor
på Lindex och betalade för två. Och så fikade på på Wendys - premiärfiket för oss -
Kaffe och stora kanelbullar i massor! Sen såg vi min ex-sambo där också,
och den lilla panikattacken hade man ju helst sluppit.. tänk om vi kunde ha en
normal relation istället för detta, som innebär smärta fortfarande efter 4,5 år.
Jävla bög. Eller alltså, hade han varit bög hade det ju varit bra. Nu är han ju bara 
en jävla BÖG. Lixom. Fatta fatta.
Oh well, det var trevligt att hinna träffa Hannafamiljen lite iallafall.
Sen skiljdes vi åt och gick hem åt varsitt håll.

Nu ska jag käka lite thaisoppa-rester som jag nyss värmde upp
(och glömde bort att jag hade på plattan, bra mig)
och sen tänkte jag hinna klämma in en dusch innan sovatime.



"I got my first real six string..."




Fika med familjen Berg-Sundström!



Knäpp-Leo!

Postat av: Maria

Fy fan vad kul det är med show! :D

Håller på med en i skolan just nu, eller jaa... det är en obligatorisk kurs som kallas TEA (tearterproduktion) som ingår i estet-programmet. Vi har tagit låtar från ett stort gäng olika musikaler, och det är ju så jävla kul haha :)



oj vad mucket skrivet det blev nu, sorry!

Gillar din blogg iaf, ha det göttans

2009-03-13 @ 18:40:02
URL: http://maryhoe.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0