Dunk-dunk-klapp!

Kom hem kl 22:50 ikväll.
Vi i styrelsen stannade kvar efter övningen "som vanligt", då brukar det dra ut på tiden..
Övningen var förresten HUR kul som helst, speciellt när vi fick göra en rytmik-övning
och sen i grupper hitta på en "koreografi" till rytmerna, och framföra.
40 minuter fick vi på oss och MAN vad tiden gick fort!! Önskar nästan att någon hade
filmat detta med mobilen eller nåt! Vår grupp hade rekvisita i form av kaffekoppar,
skedar, tändsticksask, paraplyer, en trumma and stuff. Sjukt kul.
Detta borde man ju avancera och göra på en show, hihi!

Nu har Miche & jag fikat lite, samt kollat två avsnitt av Kvarteret Skatan,
och nu är det dags att lägga sig i sängen och läsa lite Hus & Hem! (at least me)
Två år gamla nummer som jag hittade i källaren.. begagnad vardagslyx!
 Haha. Imorgon är det fredag och jag är bjuden till Hanna på lite vinkväll
och kolla in deras pimpade balkong. Hoppas på värme! Yum yum.
Saknar värmen. Mitt depp blir inte bättre av att det är typ MINUSGRADER ute.

Ja men nästan då.

Postat av: Elin

Ah, sant, varför filmade ingen?! : ) Hade ju varit HUR kul som helst att ha kvar!!

2009-05-15 @ 10:21:56
Postat av: Maja

vad fin blogg du har!

2009-05-15 @ 15:38:32
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack Maja! Och Elin, jaaa, tänk att lägga ut den på bloggen & Facebook ; )

2009-05-15 @ 16:57:18
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0