GH Metallica

Miche har gått och dreglat över nya Guitar Hero-spelet
i flera dar nu, och när jag kom hem idag satt han och spelade det.
Sitt nyinköpta spel. Men hello? Har du pengar? Kredit? Jahaja.
Lön imorgon lixom. För HONOM och alla andra som arbetar.
Själv får man ingen lön, ca 4000 i sjukpenning typ mitt i veckan,
och inget från a-kassan. Undrar hur länge jag ska vänta på pengar därifrån.
Sen får jag 2500 av Miche för hyra bl.a. That makes 6500:-. Har räkningar på
typ 7500. Oh joy! No, not so much joy this month - med andra ord.. 

*ledsen i ögat*

Vi sitter och spelar nu. Jag tog en liten paus för att städa och möblera om
i hallen (why?), och blogga lite. Tänkte duscha också men eftersom klockan
är över halv ett så tänkte jag skjuta upp det till imorgon bitti och därmed
lukta svett några timmar till. Lalala.
Jag hade typ VM i huvudvärk på kvällen/eftermiddagen. 
Konkurrensen var hård men jag vann! Orsak: I think rain!
Var ute och promenerade med Hanna, Daniel & kidsen på dan, och typ
klockan 17 började det spöregna! Out of mercy! Miche fick komma och
hämta oss med bilen, och då hade jag känt på mig i huvudet i ett par timmar redan,
att det skulle komma regn. Och när jag väl kom hem så blossade det ut till
värsta migränvärken. Så jävla onödigt. Sov på soffan en stund i hopp om att
det skulle gå över. Men ack nej, ack nej. När jag vaknade gjorde det fan
ännu ondare! Gick och lade mig i sängen med en Alvedon i magen. Blä.
Under tiden fixade Miche middag, jag gick motvilligt upp och käkade lite.
Två hamburgare med bröd. Och en alvedon till. Sen efter nån timme så
började huvudvärken ge med sig. Hurraaaa! Då blev det Söndagsparty 
och sen fick även jag spela lite gitarr..  ^^  


Oh, torsdags! Det var supermysigt!
Bilder finns i mobilen och snart i en Ida-blogg nära dig!

; )

 

Postat av: Anonym

torsdas va tokmysigt!! måste göras om snart snart snart!! :D guitar hero har jag aldrig förstått mig på, när man kan spela riktig gitarr liksom? hallå?!

2009-05-25 @ 23:07:01
Postat av: mia

torsdas va tokmysigt!! måste göras om snart snart snart!! :D guitar hero har jag aldrig förstått mig på, när man kan spela riktig gitarr liksom? hallå?!



2009-05-25 @ 23:07:41
Postat av: Ida

Hey, kom och testa så förstår du! Haha! Igår satt vi tre pers och plöjde igenom alla metallicalåtarna - fan vad man svettades på Hard, haha! : D

2009-05-27 @ 19:03:41
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0