Grill & gummistövlar

Jävlar vad jolly jag låter i mina inlägg.

Nu är klockan 15:25 och det betyder att : om en halvtimme ska vi grilla!
Eller, vi skulle ses i Bresse runt kl 16. Miche & jag + medföljande Oskar blir dock sena
eftersom Miche måste komma hem från jobbet först. Och sen blir det inte Bresse,
utan det blir Klubbholmen! För där skulle det finnas en grillkåta (fniss) som vi kunde
sitta i. Fan vad mysigt. Regnet hänger i luften, vädret är lite sådär bipolärt med både
sol och regn, så det blir nya regnjackan plus gummistövlar på! Vi behövde inte köpa
någon mat, eftersom vi hade hamburgare & bröd hemma redan, så tar vi bara med
lite sallad & lök, och Mia tar med ketchup & senap. Great!

Jag vaknade och frös som fan efter att Miche gått till jobbet,
så jag drog på mig hands täcke ovanpå mitt.
Hallå, det är slutet av MAJ! Det är FEL!


Postat av: Marielle

Vad vill du läsa om och vad är det som gör att en blogg blir så speciell tycker du? :-)

2009-05-21 @ 15:40:40
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Lilly

Haha jag har också grillat idag. :D

2009-05-21 @ 16:22:52
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ida! Läste ditt förra inlägg plus detta senaste - förstår dina våndor med jobb... Henke kommer att få gå efter sommaren, så han job-huntar också. Kollade AMS inom Enköping, och läste att Dressmann söker butiksbiträde - tror du skulle vara excellent på det! Kanske inte det ultimata jobbet, men nog rätt trevligt ändå.



Kram o lycka till! <3

2009-05-21 @ 18:47:51
Postat av: Sara

Det var jag som skrev det senaste inlägget - så du vet! :) Inget vanligt psyko - only me psycho!

2009-05-21 @ 18:48:37
Postat av: Carro

Jag fryser också lite då och då, rätt ofta, trots maj och mjoo.. det känns lite fel..



oh gummistövlar.. de vill jag också ha, rosa :D

2009-05-21 @ 23:23:11
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Ida

Nä, har verkligen inte de kvalifikationer som krävs för att jobba på Dressman.. eller ett säljyrke ö.h.t! Haha! Ja men det var ju typ det enda "normala" jobbet som fanns på ams. Och inte ens det kan jag söka. Buäh.

2009-05-21 @ 23:32:48
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Lajl

jag varvar alltid med två täcke, ett täcke, noll täcke. fast på vintern är de två täcke, filt, morgonrock o massa mer kläder. snygg jag är. klen jag är. för jag HAR faktiskt värme i lägenheten men jag måste lixom ha fönstert öppet.

2009-05-22 @ 21:30:30
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0