Provköra

Idag sov vi länge igen.
Jag gick upp kl 13 och käkade frukost, sen en dusch,
och sen skulle vi ta en långpromenad.
Ja den blev ju jävligt lång. Vi gick till Bilforum (ett par hundra meter härifrån)
och tittade på en begagnad bil, som vi sedan provkörde.
Med andra ord, så blev det en jävligt kort promenad.
Det var en kombi, en Ford Mondeo om jag inte minns fel, men Miche tyckte inte
att han nödvändigtvis behövde en så stor bil. But hello.
Hans bil nu - en Volvo 480 - är ju typ lika stor som en skottkärra. I hate it.
Men men, det är inte mitt beslut någonstans, men jag hoppas han hittar en ny
bil snart så vi slipper gåååå.... 

Nu är Miche på möte och jag har påbörjat matlagningen, pasta & blomkålssås.
Han sms:ade för en stund sen och skrev att de käkade smörgåstårta, tack för den!
Då hade jag ju inte behövt laga någon middag precis nu.. suck suck suck.
Lillasyster ville ses för promenad och prat, och kanske lite fika runt 20-tiden.
I'm in! Tills dess ska jag väl laga färdigt maten.. och glo lite TV..
Och sen kanske jag ska sammanfatta helgen?
Eller?
Will I?

 
   

Postat av: carro

Aaa sammanfatta helgen i ett blogginlägg :D

2009-05-11 @ 18:45:23
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0