Aaarrghhhh

Hade jag inte tillräckligt med ångest i livet redan?
Varför blev jag inblandad i Dilemma 2009?
Mardrömmar och magont.. för något som jag inte ens har med att göra,
men helt ofrivilligt blivit indragen i. Och nu måste jag ta tag i det.
Fast jag inte vill. Åh, det här är inte bra.

Somnade typ 5-ish, hostade nästan ingenting!!! Hurra!
Vaknade 11. Låg kvar en stund, gick upp halv tolv.
Alldeles för lite sömn även denna natt, men hade jag somnat om igen
så hade jag kanske aldrig orkat upp.. Solen sken genom gardinerna,
det gjorde det lite lättare att komma upp. Och just det, den där gnagande
ångesten hjälpte också till. No more nightmares, bara att gå upp.

Blääähh.

Marcus ringde, fick ytterligare tre sångjobb i december.
I Täby Centrum, det blir tredje året i rad!
Så nu är det plenty plenty. Julshower hela nästa vecka på Joar, sen minishow
i Uppsala på ett företag, sen julkonsert i Västerledskyrkan den 17:e,
sen tre centrum-sångjobb strax innan jul, och sen ska Elin & jag sjunga på dop
i mellandagarna, SAMT hålla lite i julsång på pappas äldreboende. Woop woop.
Har VERKLIGEN inte en enda lucka att bli sjuk på. Får ta det i januari.

Lite frukost nu kanske?
Fick min pyttelilla a-kassa idag, så jag ska betala tillbaka lånet
till Hanna, måste även köpa lite mat och kanske ny hostmedicin.
Vågar inte lita på att det är över for good. Och så vill jag fan köpa bröd,
för första gången sen augusti!! Jezuz.

 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Hoppas du hittar något riktigt gott bröd:) Det är gott när man inte ätit på länge.

2009-11-26 @ 16:42:31
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Cia

VARFÖR HAR INTE JAG FÅTT DE SÅNGJOBBEN??? JAG ÄR JU FÖR FAN I SVERIGE DEN HÄR JULEN!!!

2009-11-27 @ 21:05:39
URL: http://ciascastle.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0