Baby, bye bye!

Klockan slog precis över till 11:00. Miche har åkt hem nu på morgonen.
Innan han åkte så hämtade han min prinsesstårta på Ica, den som jag fick i
födelsedagspresent därifrån. Sista dan idag att hämta! Yikes, en sån chans får
man ju inte missa lixom! Fastän man kanske borde.. *peta i magen*
Så det blev tårtfrukost för oss idag. Lite väl sötsliskigt att börja sin dag så,
men det var inte sylt i tårtan utan hela hallon! Yummie, tyckte vi!

Ikväll är det styrelsemöte och jag skulle kunna vara världens bästa
styrelsemedlem och ta med tårtan, eller så behåller jag den hemma och tvingar
över nån på fika. Typ. Hur som helst så får jag INTE äta den själv! Nooo!

Nu ska jag äta "riktig" frukost, med knäckebröd. Och världens godaste té.
Från lillasysters jobb! Snygg burk också.
Passar lika bra på min snygga téhylla, som i min stora kopp! : )





Postat av: Carro

awh.. chai är värsta supergott!

2009-11-02 @ 11:17:58
Postat av: Ida

Detta är pulver som blandas direkt ner i hett vatten blandat med varm mjölk.. omnomnom! Rädda världen från tépåsar! : )

2009-11-02 @ 11:40:28
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Carro

Jo tack.. jag har köpt x antal sådana burkar från EH! hehe.. fast de blir ju godast om man vispar mjölken, men min minivisp är trasig och jag har inte sett att ikea fått in några nya ^^

2009-11-02 @ 12:55:53
URL: http://textochfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0