Lite dans, lite rus, lite brus.

Elin & Maja åkte hem efter en snabbvisit. Hon frågade om jag ville följa med
men jag måste styra upp lite scenkläder inför kvällens övning!
Jag hann få i mig lite "brunch" innan de kom, bestående av spagetti, köttfärs,
majs, ytterst lite tomat, rödlök och ketchup! Tacopasta? Jaja, mättande iallafall.
Maja låg på golvet med goselefanten och en filt, medan Elin & jag dansade.

"Ida, nu måste du verkligen diska." sa Elin.
Ja herregud, det måste jag verkligen. Det gick så jävla fort, från att ha varit
jättefint och rent på diskbänken när jag fyllde år och hade kalas och fest och allt,
till detta! Fullkomligt kaaaa-oooos.. (som B.K.O sjunger.. och nu var jag tvungen att
Spotify:a fram denna mysiga låt och lyssna på den)

Och nu fastnade jag i ett msn-samtal med min kääära gamla kollega Älin!
Så mys! Ska komma över till henne på lördag kväll och dricka vin, bestämde vi.
Sjukt längesen! Saknar henne. Hon är helt galen : )

Nu måste jag ta tag i mitt uppstyrande - i form av sminkning, påklädning, kattgos,
framplockning och nerpackning av scenkläder och skor, uppsjungning (?) och sånt!
Nu fick jag ett riktigt ruuus! Aiiihhhhh!!

              
 

Postat av: Fisan

Från att ha följt dig ända sedan Lunarstorm-tiden (tror jag glömde bort dig i nåt år men kom på dig igen) så går jag fortafarande och väntar på att få se en video när du sjunger och uppträder.

Jag tror du är grym!



Annars så håller jag alla tummar jag har för att det ska ornda sig till det bästa för dig. Vet hur det känns att ligga på botten och bli nersparkad om och om igen när man lyckats ta sig upp på knäna.

Jag hoppas verkligen du lyckas och får vara lycklig!



Kärlek

Fisan

2009-11-19 @ 16:04:52
URL: http://fisansblogg.blogspot.com
Postat av: Fisan

Va kul att du svarade :)

Jag har alltid tyckt att du varit förödande snygg med jäkligt bra klädsmak så det har varit mig ett nöje att följa dig alla dessa år ;)



Jag får mina tapeter om en vecka. Kan knappt vänta. Hela lägenheten alldeles ny och fräsch. Kommer lägga upp på bloggen både före och efter bilder men det blir nog inte förrän den 5:e, när jag kommit hem igen :)Jag slipper ju dessutom göra jobbet själv. Jag älskar mitt hyresbolag ;D



Apropå realdollsnubben så finns det ju snopp också finns det snopp. Jag är nöjd med äkta varan, den är ju oftast lite...hrrm...mindre och användbar ;)



Kram!

2009-11-19 @ 18:04:18
URL: http://fisansblogg.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0