Handling

Nu har jag promenerat runt lite, först till Hanna som är veckans darling och lånar ut
pengar till sin storasyster, sen tillbaka hem, hämtade rullväskan (a.k.a kärringvagnen)
och sen vidare till Maxi för diverse matinköp! Både för katt och människa.
Det här blev det:


Kycklingfilé (kunde tyvärr inte närvara på fotot, då denne var på skidresa / i frysen),
juice, fullkornspasta (oh yeah), lax, lök, asmycket kattmat, tandkräm, ketchup, mjölk,
mozzarella, sweet & sour-sås, duschcreme och sen snacks: Cola light & Maltesers!

Det var tungt fastän jag drog vagnen bakom mig, ouff! Men hade jag inte haft den med
mig hade jag ALDRIG orkat bära hem så här mycket. No no. Och det är ju helt kasst.
Glömde dock köpa matlagningsgrädde till laxen, som ska bli laxpasta! Damn!
Men det skulle jag inte äta ikväll ändå. Ikväll blir det kycklingfilé & bulgur med
sweet & sour-sås, plus lite lök och grönsaker som jag har i frysen! : ) Nom!



Jag beslutade mig för att behålla skorna, förresten! De är riktigt snygga, och ganska 
sköna att gå i! Bara "skinnet" mjukar upp sig lite, så blir det bra. Har haft dem på mig
inne hela dan. Klick klack klick klack.


Min balkong, mitt köksfönster och lite av vardagsrumsfönstret... Fast tvärtom,
i ordningen, förstås. Har ställt julfisken på balkongen, därav det mysiga skenet.. ^^ 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Tackar för kommentaren :)



Har kikat lite i din blogg och bestämt att jag återkommer hit..Riktigt bra!

2009-11-20 @ 20:26:35
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: S.

Dramaten menar du väl? :D

2009-11-20 @ 21:51:10
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: carro

Och du är lika snygg like always :D åh den där chokladen är fan så jäkla god att jag dör! Kul att kunna handla lite nödvändigt stuff, stitch hälsar föresten till bella med en puss :D



kram

2009-11-20 @ 22:22:28
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: Katarina

Har kollat igenom din blogg ett tag och jag gillar den. Måste säga att jag tycker att du ser jäkligt bra ut och jag förstår inte varför du tycker att du behöver gå ner i vikt.

2009-11-20 @ 22:40:06
Postat av: Ida

Hej Katarina! Tack! Folk blir förvånade när de får höra hur mycket jag egentligen väger, de tror mig inte när jag säger att jag gör ett tag sedan vägde 74 kilo! Brukar ha en normalvikt på 64 så det är tio bonuskilon som jag inte planerar att behålla! Och sen försöker jag att inte lägga ut bilder där jag ser onödigt tjock ut, heller.. hmmm. Men tack, igen : )

2009-11-20 @ 22:45:02
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Fisan

...känns som lätt stalker-risk här, men är det inte bara lite skumt att vi köper exakt samma kattmat?

Fast den kanske är vanlig.



Min kissar också överallt. Katt då...inte...jag vet inte, annat (sa jag att jag var onykter nu?)

Soffan är dock sparad...förutom två gånger. Nu är det mest bajs och kiss i hallen...bredvid nya lådan.

Det är nåt seriöst fel på min katt...

Blaj...



Kram igen ;D

2009-11-21 @ 01:44:16
URL: http://fisansblogg.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0