Huvudvärk from hell!

Lugnt på bloggfronten igår.. minsann..
Hade inte datorn på överhuvudtaget.

Under showträningen pressade jag mig själv kanske lite för hårt och fick en
striking jävla huvudvärk. Har ju missat de senaste tre repen och borde kanske
mjukstartat lite. But no no. När jag kommit hem vid tiosnåret var det bara värre
och jag köpte aldrig värktabletter när jag var på Apoteket sist eftersom
hostmedicinen var så dyr! Så jag kunde inte göra så mycket åt saken.. Förutom
att dricka en massa vatten och äta middag.. En dusch, också. Vilket var ganska
skönt för stunden. Gick och lade mig strax efter tolv med världens dunkande
bakom ögonen, mest på vänstersidan. Migränfeeling. Fan..

Men tillslut somnade jag.... för att sedan vakna klockan 2:15 med ÄNNU MER
huvudvärk!!! Och det var fan inte nådigt. Jag har aldrig haft så ont i huvudet i
hela mitt liv!!! And believe me, jag har haft min beskärda del av huvudvärk i livet,
har lidit av migrän sen 1993! Men det här.. det var fan sjukligt. Jag låg och trodde
jag skulle på riktigt. Fick jätteont i magen också, och var uppe på toaletten
flera gånger, svettades och frossade om vartannat, ställde in en spyhink bredvid
sängen. Det höll mig vaken ett par timmar, tårarna bara rann och ja, jag var
nästan säker på att jag fått en hjärntumör som nu åt upp min hjärna. Bye bye,
cruel world. Och då kom jag ju på, att jag skymtat en migräntablett i ett hörn av
medicinskåpet nån dag tidgare.. Så jag gick upp och letade fram den, denna lilla
söndersmulade tablett som jag fått av en kollega förut. Den smakade riktigt illa
men om det här kunde få slut på skiten.. kom igen, börja verka!
Det tog riktigt lång tid och en hel del ångest och tårar innan jag lyckades somna
igen. Äntligen över. Sen sov jag till klockan 16:05. I sure needed it...

Om jag får sådär ont i huvudet igen, så tar jag fan livet av mig.
Det var som om alla mina migränanfall någonsin, samlades på fest, och skrek,
i mitt huvud. Samtidigt. Det höll fan på att knäcka mig. Det är inte ens rättvist
att kalla det huvudvärk. Jag vet fan inte vad det var. Det var Satan himself,
i mitt huvud.



Nu har man migrän-hangover. Uhh. Måste komma ut lite, måste gå till Ica och köpa
lite småsaker. Har några kronor kvar på kontot sen sist, plus att jag tror att A-kassan
kommit. Som jag egentligen inte borde röra ens. Det gamla vanliga. Men jag kan inte
klara mig utan varesig tamponger eller toapapper, ibland måste man lixom handla!
Och godis vill jag ha. I want, I need. Det är synd om mig idag. Buhu.

  


Postat av: Ph

Naww :-<



kramkramkram! :)

2009-11-13 @ 17:08:35
Postat av: X

Usch, det lät fan inte bra. :/

2009-11-13 @ 17:51:25
URL: http://onlyx.blogg.se/
Postat av: Carro

1: Jag vet någon som varit inne på din blogg minst 20 gånger och undrat vart du tagit vägen ;), det var absolut inte jag!



2: Jag har också migrän, and what I hate it! Fruktansvärt. En gång fick jag också så som du beskriver, alltså de va de värsta jag varit med om. Jag satt i sängen och bara skrek och grät. Helt jävla sjukt. Migrän = en ovälkommen kompis som kan dra åt helvete.



3: På Bellme så är de typ en vara uppe 24 timmar till ett längre pris än ordinariepris i andra butiker, typ.



4: Bristningar sucks, och jo det finns någon salva trooor jag, ska kolla upp. Jag planerar ju att... ja du vet de där vi snackat om, men de tar ju sån äcklig tid att jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! MEN förmodligen får man fler sådana där fula efter de där men ja.. öh, jag ska kolla upp de :P



5: 500-hundringen var inte oväntad :P den var för bröllopsbilder jag fotat, och 500 är verkligen ingenting me tanke på allt jobb, men eftersom jag va typ inte såå rik så behövdes den.



Kraaaaaaaaaaaamar

2009-11-13 @ 19:59:54
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: linna

uuh ja hatar med migrän. minns de värsts attackerna å då är man inte glad inte. å varför minns man aldrig att handla tabletter???? :P



puss på dje

2009-11-14 @ 12:14:05
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0