I'll never let go, Jack! I'll never let go!

Jag skriver om gårdagen SEN (ja, det brukar låta så.....), och tills dess får ni
glo på den här bilden istället, live från fontänen utanför Joar inatt strax efter 3!

^_^
   


Postat av: Fisan

Haha! Så jäkla bra.

Så roligt har jag aldrig längre.

Undra varför.



Rock on dude!



Kram

2009-11-22 @ 15:58:52
URL: http://fisansblogg.blogspot.com
Postat av: Fisan

I de lägen jag behöver ta mig utanför dörren så är jag extremt tacksam för att jag har bil...och rätt att köra den.

Fy fan. Jag hade nog aldrig gått ut annars. Jag hade suttit här och svultit ihjäl...



Filmen var faktiskt riktigt bra. Jag har väldigt svårt för pinsam humor men det var det inte alls i den här. Bara rent bisarrt. Så jävla skönt. Alla har väl vaknat någon gång och undrat wtf de va som hände dagen innan. Den här är precis så...fast värre.

Jag tycker du ska se den :)



Nu ska jag äta varma mackor med ost och kaviar och till efterrätt blir det äppelpaj. Helkväll på 3:an också med Top Model och Bones. Sweet :D

2009-11-22 @ 18:19:10
URL: http://fisansblogg.blogspot.com
Postat av: Fisan

Usch, finns inget värre än när skorna läcker.

Jag är allergisk mot förkorta byxor, så alla mina byxor är lite förlånga istället. Det är inge roligt heller när det regnar ute.

Jag är väldigt glad för modet där man kan ha byxorna nerstoppade i stövlar. Det har räddat mig mången dag.

Hoppas laxpastan var god? Så avancerad orkar aldrig jag vara när jag lagar mat. Det blir för mycket disk ;)



Önskar jag kunde sett er show. Från bilderna så ser den ut att vara riktigt grym.

Det enda vi ska uppträda med i år är ett lussetåg beståendes av 6 pers. Fast det ska bli grymt roligt. Bara två gånger kvar att öva dock. Läskigt.

Hoppas systerysterdin kom ihåg att ta med sig kaka.

Det är en mänsklig rättighet att äta kaka varje regning söndag. Faktiskt.



Usch, jag får väl krypa ner i sängen. Klockan ringer tidigt imorgon och då är det dags för en ny fantabulous vecka... =P



Förövrigt tycker jag att fel tjej vann Top Model. Men det tycker jag varje säsong.



Gonatt! :)



2009-11-22 @ 22:00:25
URL: http://fisansblogg.blogspot.com
Postat av: mia

SV: haha, ja men jag blev galen på den där biobruden! mjo de kommer nog både en o två o tre filmer till, de är 5 böcker (A)

jag va så när sagan om ringen filmerna kom ut, att jag vägrade gå för att ALLA andra pratade om dom. men sen föll jag för grupptrycket typ sista dagen den första filmen gick på bio. hoppas allt är okej där hemma, saknar dig, men har så sjukt mycke o göra varenda jäkla dag så jag hinner inte höra av mig :(.. kommer hem snart så vi kan ses du o jag o cia o hitta på nått! puss!

2009-11-23 @ 09:48:11
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Fisan

Åh va du är snäll. Fast det går bara bra att sjunga när ingen hör. Blir så jäkla nervös annars så jag inte kan hålla en enda ton.

Annars hade det varit riktigt kul att vara med på show ;)



Jag måste säg att jag är väldigt duktig på att göra mig av med disk. Men det är bara för att jag väljer att laga mat som inte kräver så mycket grytor och grejer. Brukar diska upp efter mig med en gång. Får sån jäkla ångest annars. Fast jag är hemskt dålig på att städa. Det är alltid dammigt och äckligt på golven. Men det är i alla fall iordningställt...för det mesta :)



Gott med fika och kaka ju. Fast jag fick stanna hemma från jobbet idag. Har fått nåt jäkla illamående. Ingen feber eller någonting, bara...blää liksom. Men lite thé ska väl gå ner.



Jag tycke också att Allison skulle vunnit. Verkade ju va en helgo tjej som dessutom utvecklats hur mycket som helst. Den andra var ju bara tråkig och jag vet inte. Nån man glömmer bort.



Jaja, nu får det bli den där koppen thé och nån film kanske...

2009-11-23 @ 13:03:19
URL: http://fisansblogg.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0