It's cold around me...

Nu har jag precis kommit hem igen. Fantastiskt att jag lyckades med det innan
jag frös ihjäl. Nämnde jag att det snöar idag? Pffft. Kallt som satan.
(..vilket egentligen känns som en konstig jämförelse eftersom han väl bor
i helvetet där jag har för mig att det brukar vara några plusgrader?)

Gick in på Apoteket och kollade om jag hade råd med hostmedicin.
Svar: nej. Frågade första bästa anställda om man kunde köpa "sånhär vanlig
medicin i butiken" på konto, som man kan med receptbelagda mediciner.
Även där, svar: nej. Damn it. Så jag får väl hosta ihjäl mig om inte annat.

 <-- Pigg tjej på Arbetsförmedlingen!

Fick förresten veta igår, att jag ska få sjunga ytterligare en låt på showen,
denna tillsammans med mina två systrar! Fantabulous! Ville så gärna sjunga
den låten, men påpekade aldrig detta eftersom jag redan sjunger på ett par låtar,
man vill ju inte be om mer lixom.. men nu blev det så, halleluja, och jag t.o.m
skuttade lite och klappade händerna : ) Såååå roligt! ♥ Inte ens en månad kvar.
Måste börja skriva lite i showbloggen nu! Passade på att fota lite igår eftersom jag
mest höll mig tyst och stillasittande under övningen (svårare än man kan tro!).



Nu ska jag sitta i soffan med katten en stund, hosta och kanske dricka nåt varmt,
innan det är dags att gå till Djuraffären och lägga sina sista 200 spänn på kattsand.
Oh, joy.
 


Postat av: Carro

Tips: du skulle kunna sälja av lite grejer, på tradera till exempel. Det kostar ju lite, men det är inte förens i slutet av månaden eller december, så de vore kanske något att tjäna lite pengar på?



kram

2009-11-04 @ 15:35:20
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: Carro igen

Jo jag sa att jag dricker kaffe och te och att de e mina favoriter.. :p jag gillar espresso house, de e trevligt där.. hoppas hoppas hon hör av sig.



jo de e sant de e ju lite omkring såklart, men kanske skulle de va värt de? jag brukar köpa en rulle brunt papper att skicka i, finns på öb och är superbillig :D

2009-11-04 @ 15:57:17
Postat av: Carro

Ja.. de blev.. öh en kaffe o en te.. men fan jag blev så nervös när vi pratade.. ^^ ah okej, vad synd men jag förstår dig också..

2009-11-04 @ 16:04:22
Postat av: Tobias

Jadu jag är nog född att se ut så ;) haha

2009-11-04 @ 16:06:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jossan

sv; ahaaa, jo hon vet jag vem det är! :)

2009-11-04 @ 16:19:17
URL: http://josselimini.blogg.se/
Postat av: mia

GRATTIS TILL LÅTEN!! :D woho!

2009-11-04 @ 18:07:58
URL: http://justmia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0