Jag lever idag också.

Stupid scale! Hur kan jag fortfarande väga 71 när jag bara ätit en majskolv och
tre knäckemackor under de senaste två dygnen? Suck. Jag som hoppades på
nåt radikalt! Men det kanske är allt snor som väger....

Tack mina änglar för hjälpen, and one in particular.
Jag ska köpa hostmedicin idag, och sen ska jag betala de räkningar som jag inte
kunde betala sist. En tung börda lyftes från mina axlar imorse... ♥
Hur ska "tack" någonsin kunna räcka? Samtidigt som jag känner mig som en
hjälplös bebis så är jag så jävla tacksam. Så jävla!
 

Ska strax bli upphämtad för att åka och träna lite på nya låten innan övningen,
och lite dans för syrrans skull. 
Svettas jag? Hmm. Inte lätt det här.
 

Lite bilder från igår:

Hoppsan, här fastnade jag vid datorn och glömde jag att kolla nivån på badvattnet!
Kunde ha slutat riktigt blött...
Fick tömma ur lite innan jag kunde kliva i själv.




Bella ligger på golvhandduken och vaktar mig när jag badar...


 

Postat av: S.

ÄT förfan! Det hjälper inte att svälta sig själv. Ät var tredje timme.

2009-11-05 @ 17:45:01
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

Om du svälter dig själv så bränner inte kroppen lika mycket som om du skulle äta så som S säger i kommentaren ovan. Eftersom kroppen ställer in sig i svältläge och bränner därför mindre för att den tror inte den ska få mat. Så är därför lite var 3 timma så får du igång magen och kroppen bränner mer då. :)

2009-11-05 @ 18:03:41
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

Okej, jag försökte mer förklara varför du inte går ner i vikt. ;)

2009-11-05 @ 22:12:48
URL: http://tantkim.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0