Just a tomato.

Nyss hemkommen från showrep.. jag höll mig stillasittande och tyst NÄSTAN hela
tiden, bara ibland reste jag mig för att köra lite koreografi eller sjunga lite.
Dock ej samtidigt! Så mycket kraft fanns det verkligen inte...

Efter övningen övade vi på den nya låten - jag, Elin & Hanna - och nu är det dags
för oss att styra ihop några schyssta gemensamma kläder och en rolig koreografi!
Det ska bli jättekul, och inte ett dugg sämre är det att det är öppningsnumret för
hela showen! Woop woop!

Jahapp, om man skulle ta och söka med lykta och jakthund efter nåt att äta?
Har bara fått i mig en tomat på hela dan!!! Och just det, två småkakor på fikat
på kören. Och igår, som jag skrev, endast en majskolv och tre knäckemackor.
Och jaaaa jag veeeet att det inte är bra, men jag kunde inte äta igår för då
mådde jag bara illa - och idag har jag inte känt någon hunger. Och sen vet
jag inte om jag har nåt att äta heller. Men snabbmakaroner och ketchup finns
det ju alltid.. ^^ Och nu ska jag släppa ut min jamande katt från badrummet.

Tjo!
  

Postat av: smäm

haha, det finns många som bryr sig tillräckligt. tack snälla.



vad skoj med show! lycka till.

2009-11-05 @ 22:31:45
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: linna

usch du blir ju mindre hungrig ju mer du äter :(( önskar jag bodde n'rmare kunda vi trixat ihop mat själva, du med ketchupen o makaronerna så junde jag haft med köttbullar eller nåt xD

2009-11-06 @ 14:50:26
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0