Min hostmedicin suger.

Varför, varför bokade jag in en synundersökning idag?
Jag vill ju hellre ligga hemma och sova hela daaaan...
Hostandet höll mig vaken länge, länge, och när jag väl lyckats samla ihop lite
saliv igen, och somnat, ja men då drog det igång igen. Väckte säkert alla grannar.
Kul att vakna till ljudet av någon som hostar tills hon nästan kräks.
Eller typ ännu mindre kul, to BE that person!!

Dags för morgonrutinerna.. som om det nu fanns några sådana..

 

Postat av: X

Kan jag tro det, stackare. Hoppas det blir bättre. Jag har själv slutat att hosta iallafall, men jag har fortfarande ont i halsen. Vad tycker du om den nya designen förresten?



Krya på dig!

2009-11-10 @ 12:47:56
URL: http://onlyx.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0