Must... eat..

Hur lätt är det att stå och laga en stor jäkla pizza när man inte alls är sugen?
Inte alls enkelt faktiskt.. höll dessutom på att glömma att ha på paprikan, som jag
hade varit och köpt strax innan. Gah! Blev jätteglad att klösbrädan jag kollade på
från ÖB fanns kvar! Jag har mycket pedagogiskt demonstrerat den för Bella, men 
hon har inte riktigt välkomnat den ännu. Men det kommer väl.

Mötte min bror plus hans son på Ica, där jag gick med min "kärringvagn" och
System of a down i öronen. Helt plötsligt bara hoppade han fram mitt framför mig
och jag reagerade väl typ såhär: "AH!" Vi hängde vid chokladhyllan och stod ivägen 
för typ alla, sen landade lite Maraboukakor i både hans kundkorg, och min vagn.

Nu ska jag försöka äta en pizzaslize.
Är inte alls sugen men MÅSTE få i mig nåt, annars kommer jag aldrig bli normal
igen. (hahaha, yeah right) Var ju tvungen att göra mat så jag har till matlåda
på morgondagens lunch! Showträning hela dan.. Jag är rädd att jag mår såhär
fortfarande. Då kommer det vara svårt att gå upp kl 7! Men alltså, man skulle ju
kunna sjukskriva sig också, Ida.. Nu håller jag på att svimma så jag måste lägga
mig ner.. gaah..
 


Postat av: Carrog

Tack sötnos för att du röstade på Stitch, han hälsar med en mjuk kram! :D



Awh jobbigt att äta när man inte är sugen, men regelbundna måltider (haha) är perfekt för viktnedgång, därför jag inte går ner i vikt.. bläh.

2009-11-06 @ 21:49:04
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: Carro

Carrog de va nått nytt... haha ha.. :P Du har säkert inte den där svin-grejen, de e nog bara en vanlig förkylning ska du se :)

2009-11-06 @ 22:11:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0