Numera en 3-surfare.

Jahapp, då har man lämnat Bredbandsbolaget bakom sig och surfar numera med
en snygg liten rosa pryl från 3! Det gick bra att installera, och jag märker ingen
skillnad i hastighet (många säger att det går långsammare med trådlöst), hurra!
*peppar peppar*
Det bästa med detta är att jag kan skippa vääärldens längsta internetsladd som
kringlar sig över hela vardagsrummet och hallen. Plus att det är billigare! Jihoo!

Jag är så djävulskt trött, skulle kunna somna stående här vid datorn.
Sov inte så mycket inatt, upp 7:30, gick hemifrån strax efter 9 för att infinna mig på
Musikskolan och showträna kl 9:30. Dock blev jag sen, och Hanna var tydligen också
sen, men så sprang jag på Jonas utanför hans hus, och då fick jag åka med i bilen!!
Dagens räddare i nöden : ) Hanna plockade vi upp på vägen.
Vi tränade "bara" till kl 13, både inför julshow & julkonsert.
Sen fick jag skjuts hem, tack bästa Jonas igen, sen hopp in i duschen, sen lunch
framför tv:n. Och sen kom det. Tjong! Som en sömnslägga i nacken.
Snark snark. Men jag får inte somna, ska sitta barnvakt heeeela kvällen, ända tills
Elin & Herman kommer hem inatt, vid typ 1? Jag gissar på att det blir senare..
Maja & jag ska tydligen äta tacos och har även fått lördagsgodis så det ska nog gå
bra det här, lite Disney på det så!


Borde dra i mig dagens andra energidryck.. det här håller ju inte.
Mina ögon ba.. "Kämpaaaa!! Stay awake!" men ändå vill de trilla ihop helt. Uhu.
*blinkar alldeles för mycket och för länge*

Psschht.
Det var energidrycken det.
Nu hoppas vi på det bästa.
 

Postat av: Alva ~

har du designat bloggen själv? De´n var jättefin =)

2009-11-28 @ 17:00:21
URL: http://alexalvabengan.blogg.se/
Postat av: olivia gardell

Hej!

Ville bara börja med att säga att du har en väldigt bra blogg :) Har läst den länge nu och tycker du

skriver jävligt bra. Man fastnar liksom :)

Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med Bloggdesign? Jag är nämligen helt lost när det kommer till sånt.

Känn dig inte tvungen, var bara en tanke :)



/Olivia



[email protected]

2009-11-28 @ 19:03:04
URL: http://feelingnoregard.blogg.se/
Postat av: Cia

Hey baby love! Sitter här med Barbara, du är 25, alltså laglig för FLUSTRET så snart ska vi!!!!!!!

Jag har trådlöst Telenor, fri surf för 199 bra bra, går bra :) PUSS IDHOO LOVE; B hälsar.

2009-11-28 @ 20:52:47
URL: http://ciascastle.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Beror väl lite på var man använder sitt mobila bredband om det ät snabbt. Här hos mig går det väldigt långsamt så jag "måste" ha ett riktigt. Men jag har kopplat det till en airport så jag behöver ändå inga sladdar.

2009-11-29 @ 07:34:30
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Katarina

Måste vara jätteroligt att få dansa och showa så mycket. Jag har alltid velat hålla på med sånt men tyckt att jag varit för gammal för att lära mig dansa från scratch.

2009-11-29 @ 19:53:01
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0